مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

ویزای خوداشتغالی (برای راه اندازی کسب و کار و یا فریلنسینگ)

از ایران به آلمان

توضیحات

ویزای اقامت و مهاجرت

طول اعتبار

3 سال

مدت فرایند

2 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

5 سال

تبدیل به اقامت دائم

3 سال

پیچیدگی

پیچیده

هزینه دولتی

75 یورودلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

خویش فرما: ▫ اثبات علاقه اقتصادی به آلمان. ▫ تاثیر مثبت پروژه تجاری بر اقتصاد آلمان. ▫ تامین منابع مالی (سرمایه سهام یا تعهد وام). ▫ افراد بالای 45 سال: تأمین مستمری کافی مورد نیاز است. فریلنسر: ▫ مجوز حرفه ای برای انجام فعالیت های خوداشتغالی (مثلاً دیپلم آموزش حرفه ای). ▫ اثبات تمکن مالی. ▫ به معنای حمایت از خود در آلمان است. ▫ افراد بالای 45 سال: تأمین مستمری کافی مورد نیاز است.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

مدارک عمومی: فرم درخواست ویزا: به طور کامل و خوانا تکمیل شده و به زبان آلمانی یا انگلیسی امضا شده باشد. پاسپورت: معتبر و امضا شده با حداقل اعتبار سه ماه پس از پایان ویزای درخواستی. عکس: یک قطعه عکس رنگی با زمینه روشن و در ابعاد 3*4. شناسنامه گواهی تمکن مالی بیمه درمانی مدرک سکونت گواهی عدم سوء پیشینه مدارک خاص برای ویزای خویش فرمای: طرح و برنامه کسب و کار گواهی ثبت شرکت مجوزهای لازم مدرک تحصیلی سابقه کار مدرک زبان آلمانی پس از ورود به آلمان: ▫ آدرس منزل خود را در آلمان در اداره ثبت نام ساکنین ثبت کنید. ▫ از مراجع ذیصلاح خارجی ها وقت بگیرید. ▫ از مقامات خارجی لیستی از مدارک مورد نیاز را بخواهید و آماده سازی را شروع کنید. ▫ درخواست اجازه اقامت برای خوداشتغالی در آلمان (بخش 21 قانون اقامت [AufenthG]). ▫ هزینه ها ممکن است تا 100 یورو اضافه شود (بخش 45 و بعد از دستور اقامت [AufenthV])

لینک مرجع دولتی

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ویزای خوداشتغالی (برای راه اندازی کسب و کار و یا فریلنسینگ)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

کتاب رایگان: راهنمای خرید کسب و کار خارجی برای ایرانیان

در این کتابچه با مجموعه مواردی که پیش از خرید یک کسب و کار سود آور باید انجام دهید آشنا می شوید.  

ویزای استارت آپ