Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ماندگاری با ویزای دیجیتال عشایر نیکاراگوئه در کشور نیکاراگوئه

از ایران به نیکاراگوئه

توضیحات

نیکاراگوئه ویزای عشایری دیجیتال رسمی ندارد، اما اگر درآمد ماهیانه تامین اجتماعی یا مستمری شما 600 دلار یا بیشتر باشد، می توانید به طور دائم در نیکاراگوئه زندگی کنید. حداقل سن برای درخواست 45 سال است، اما در صورتی که متقاضی درآمد ثابتی داشته باشد، قابل چشم پوشی است. اعضای خانواده شما حتی اگر شرایط یکسانی را نداشته باشند واجد شرایط هستند. چگونه می توانم اقامت دائم نیکاراگوئه را دریافت کنم؟ شما باید به Dirección General de Migración y Extranjería (وزارت مهاجرت و امور خارجه) بروید و فرم را با قیمت 3 دلار آمریکا خریداری کنید. فرم تکمیل شده را همراه با الزامات رویه ای به افسر اطلاعات مهاجرت ارسال کنید. منتظر بمانید تا اجازه اقامت DGME به شما اطلاع داده شود. پس از یافتن، از شما خواسته می شود که هزینه مربوطه را بپردازید و برای شناسایی عکس بگیرید. نکته مهم: تمام مدارک خارج از کشور باید برای مقامات نیکاراگوئه ترجمه و ارسال شوند.

طول اعتبار

ماه(های) نامحدود

مدت فرایند

4-6 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

5 سال

تبدیل به اقامت دائم

1 سال

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

195دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

درآمدی معادل حداقل 600 دلار در ماه از تامین اجتماعی یا مستمری داشته باشید. شخصیت خوب و سلامت داشته باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست. نامه درخواست اقامت، خطاب به اداره کل مهاجرت و مهاجرت. اصل سالم و فتوکپی پاسپورت (اعتبار کمتر از 6 ماه). دو قطعه عکس در اندازه پاسپورت (ارتفاع ۴ و نیم در عرض ۳ و نیم)، پس‌زمینه سفید، بدون عینک، کلاه، کلاه، گوش و جلو باز. گواهی تولد یا تابعیت، صادر شده توسط مقام صلاحیتدار کشور مبدأ شما، برحسب مورد، به طور مقتضی یا تایید شده است. گواهی سوءپیشینه کیفری صادر شده توسط مقام صلاحیتدار کشور مبدا یا اقامتگاه در سه سال اخیر که توسط کنسولگری نیکاراگوئه، وزارت امور خارجه کشور مبدأ و وزارت امور خارجه تایید شده باشد. در نیکاراگوئه کودکان زیر 18 سال از این شرط معاف هستند. گواهی سلامت، صادر شده توسط مقام صلاحیتدار کشور مبدا یا اقامت قبلی شما، تایید شده یا تایید شده، یا از مقامات بهداشتی نیکاراگوئه. گواهی مبدأ، مبلغ سالانه یا ماهانه مستمری یا بازنشستگی دریافتی متقاضی، صادر شده توسط مرجع صلاحیتدار کشور محل مبدأ مستمری، توسط سازمان بین المللی، شرکت دولتی یا خصوصی که در آن خدمات خود را ارائه کرده یا پرداخت می کند. حقوق بازنشستگی به درستی احراز هویت شده یا تایید شده است. قطعنامه کمیته فنی موسسه گردشگری نیکاراگوئه (INTUR) که در آن وضعیت بازنشستگی یا بازنشستگی تایید شده است. این درخواست باید به موسسه گردشگری نیکاراگوئه (INTUR) ارسال شود. به طور استثنایی، ممکن است اسناد اضافی درخواست شود. (ماده 63 شماره 7 آیین نامه قانون 761 قانون مهاجرت و اتباع بیگانگان عمومی).

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ماندگاری با ویزای دیجیتال عشایر نیکاراگوئه در کشور نیکاراگوئه
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ