Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ماندگاری با ویزای اقامت دائم بلیز در کشور بلیز

از ایران به بلیز

توضیحات

افراد می توانند پس از حداقل یک سال اقامت قانونی در بلیز برای اقامت دائم درخواست دهند. هزینه اقامت بسته به ملیت متقاضی از 187.50 دلار تا 1562.50 دلار متغیر است. شما می توانید برای این ویزای دائمی بر اساس ویزای موقت درخواست دهید یا اگر در آنجا زندگی کرده اید و ملکی خریداری کرده اید یا با یک شهروند بلیز ازدواج کرده اید.

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

4-12 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

59 ماه

تبدیل به اقامت دائم

1 ماه)

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

187.50 - 1562.50 دلاردلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

متقاضی باید با استفاده از گذرنامه/سند پناهندگی به عنوان مدرک، مدرکی نشان دهد که یک سال در بلیز بوده است. شما باید شخصیت خوبی باشید و بتوانید مدرک ارائه دهید (معمولاً گواهی پلیس). ممکن است لازم باشد مدرک درآمد را نشان دهید. بیانیه مالیات بر درآمد شما در حال حاضر باید از سلامت خوبی برخوردار باشید و بتوانید مدارک خود را ارائه دهید (معمولاً یک گواهی سلامت). اطلاعات اضافی: اگر از طریق مسیر همسر درخواست روابط عمومی می کنید، باید یک اعلامیه حمایتی مطمئن (از طرف همسر) ارائه دهید. اطلاعات اضافی: اگر پس از خرید ملک درخواست می دهید، باید سندی را نشان دهید که نشان می دهد به زمینی در بلیز دسترسی دارید یا زمین را به دست آورده اید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

یک کپی از مجوز کار بلیز یا اجازه اقامت موقت. گواهی پلیس معتبر که در 6 ماه گذشته به دست آمده است. صورت حساب بانکی برای 6-12 ماه گذشته که ارزش خالص شما را نشان می دهد. گواهی سلامت (تست HIV و VDRL) از متقاضی و اعضای خانواده. اطلاعات اضافی: اگر از طریق همسر درخواست می کنید، یک اعلامیه حمایت محضری از طرف همسرتان. اطلاعات اضافی: اسناد مالکیت زمین در بلیز اگر از طریق مسیر مالک ملک درخواست می کنید. ممکن است مدارک اضافی دیگری مورد نیاز باشد.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ماندگاری با ویزای اقامت دائم بلیز در کشور بلیز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ