Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ماندگاری با اقامت دائم در کشور گرینلند

از ایران به گرینلند

توضیحات

اگر به دلیل الحاق خانواده به شما اجازه اقامت داده شده است تا با همسر/شریک زندگی در گرینلند زندگی کنید، به طور معمول می توانید پس از سه سال داشتن اجازه اقامت موقت به همان دلایل، برای اجازه اقامت دائم درخواست دهید. و شما شرایط زیر را دارید. اگر درخواست ابتدا برای کودک زیر 18 سال صادر شده باشد، کودک نمی تواند تا سن 18 سالگی برای اجازه اقامت دائم درخواست کند. اگر والدین کودک نیز تبعه خارجی باشند، باید قبل از اینکه کودک واجد شرایط مجوز اقامت دائم شود، یک اجازه اقامت دائم داشته باشید، یا اینکه کودک باید حداقل سه سال مقیم قانونی گرینلند بوده باشد. در موارد خاص، شما می توانید برای اجازه اقامت دائم درخواست دهید، حتی اگر دارید. کمتر از سه سال در گرینلند اقامت داشت.

طول اعتبار

ماه(های) مادام العمر

مدت فرایند

3 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

3 سال

پیچیدگی

بالا

هزینه دولتی

0دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما به مدت 3 سال دارای مجوز اقامت موقت در گرینلند هستید. هنوز باید شرایط لازم برای اجازه اقامت خود را داشته باشید. ممکن است بدهی های عمومی معوق بالای 83910.14 کرون کرون (سطح 2021) نداشته باشید. ممکن است شما به حبس مشروط/بدون قید و شرط محکوم نشده باشید یا در حالی که مقیم گرینلند هستید، به نوع دیگری از جرم محکوم شده باشید که می تواند با حبس مجازات شود.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

شما می توانید با پر کردن و ارسال فرم درخواست برای اجازه اقامت دائم گرینلند اقدام کنید. بسته به دلیل مجوز اقامت فعلی خود می توانید بین 3 فرم درخواست انتخاب کنید. می توانید فرم درخواست را با فرمت Word در رایانه خود قبل از پرینت پر کنید. فرم درخواست به صورت فایل PDF نیز موجود است که می توان آن را با دست پرینت و پر کرد.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ماندگاری با اقامت دائم در کشور گرینلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ