Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

تابعیت با مشارکت CBI-NTF در کشور گرانادا

از ایران به گرانادا

توضیحات

صندوق تحول ملی (NTF) در سال 2013 به عنوان ابزاری برای تبدیل اقتصاد گرانادا به اقتصادی شکوفاتر و مستقل‌تر تأسیس شد. NTF پروژه های مختلفی را در گرانادا به نفع بسیاری از صنایع آن از جمله گردشگری، کشاورزی و انرژی های جایگزین تامین مالی می کند. پس از اهدای کمک مالی به NTF، سرمایه گذاران با احساس واقعی کمک به رفاه کشور جدید خود باقی می مانند. متقاضیانی که مسیر NTF را انتخاب می کنند باید حداقل 200000 دلار به صندوق کمک کنند. توجه به این نکته ضروری است که متقاضیان ممکن است شخصاً به NTF کمک نکنند، بلکه باید از خدمات یک نماینده محلی مجاز استفاده کنند. در مسیر NTF، متقاضیان می توانند فوراً برای شهروندی درخواست دهند یا ابتدا برای اقامت دائم و در مرحله بعد برای شهروندی درخواست دهید. فرآیند درخواست: مرحله 1: اولین گام در درخواست شهروندی، انتخاب یک نماینده بازاریابی بین المللی مجاز است. درخواست های شهروندی را نمی توان مستقیماً به کمیته شهروندی گرانادا توسط کمیته سرمایه گذاری (CBIC) ارسال کرد و فقط باید توسط نمایندگان رسیدگی شود. مرحله 2: مرحله دوم در درخواست شهروندی تماس با یک نماینده بازاریابی مجاز است که نقش آن کمک به متقاضی در تهیه اسناد برای ارسال به CBIC است. متقاضی باید فرم های رسمی را تکمیل کند، در معاینه پزشکی شرکت کند و مدارک پشتیبان خاصی را به دست آورد – که همه آنها باید به زبان انگلیسی ارائه شده و به طور مناسب قانونی شوند. مرحله 3: هنگامی که تمام فرم ها تکمیل شد، نماینده محلی مجاز درخواست را به دفتر اجرایی CBIC ارسال می کند. مرحله 4: هر درخواست از طریق بررسی سوابق دقیق دقت لازم توسط دولت بررسی می شود، در طی این مدت اطلاعات ارسالی بررسی می شود و تایید شده است. نامه برای متقاضی موفق صادر می شود.

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

10 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

3 ماه)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

خیلی کم

هزینه دولتی

1500دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

متقاضی باید حداقل 18 سال سن داشته باشد. متقاضی باید در سلامت کامل باشد؛ و به هیچ گونه بیماری واگیر مبتلا نباشند. متقاضی باید سرمایه کافی برای سرمایه گذاری مورد نیاز را داشته باشد. منبع این وجوه باید قانونی باشد. متقاضی نباید اطلاعات نادرست ارائه دهد. متقاضی باید دارای سوابق پلیسی تمیز باشد. متقاضی نباید از دریافت ویزا به کشوری که گرانادا با آن سفر بدون ویزا دارد و متعاقباً ویزای کشوری را که رد را صادر کرده است دریافت نکرده باشد، رد شده باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

گواهی یک پزشک که نشان می دهد متقاضی اصلی و اعضای خانواده متقاضی او از هیچ بیماری مسری رنج نمی برند و در غیر این صورت از سلامت کامل برخوردار هستند. گواهی پلیس مشخصات گذرنامه متقاضی و عضو خانواده در درخواست گنجانده شده است. جزئیات تمام آدرس های مسکونی برای 10 سال گذشته (بدون در نظر گرفتن هر دوره زمانی). جزئیات تحصیلات متوسطه و بالاتر. وضعیت اشتغال، منبع وجوه، و شرکت های وابسته. تکمیل فرم اطلاعات شخصی فرم اثر انگشت کامل تکمیل فرم مشخصات دفتر امور داخلی. فرم کامل پزشکی تکمیل فرم استخدام تاییدیه کامل سرمایه گذاری

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

تابعیت با مشارکت CBI-NTF در کشور گرانادا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ