Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

تابعیت با شهروندی اوراق قرضه دولتی از طریق برنامه سرمایه گذاری در کشور سنت لوسیا

از ایران به سنت لوسیا

توضیحات

تابعیت از طریق سرمایه گذاری ممکن است از طریق خرید اوراق قرضه دولتی بدون ربا انجام شود. این اوراق باید ثبت شده و به مدت 5 سال از تاریخ انتشار اول به نام متقاضی باقی بماند و نرخ سودی را جذب نکند. هنگامی که درخواست شهروندی از طریق سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی تأیید شد، حداقل سرمایه گذاری زیر مورد نیاز است: متقاضی به تنهایی: 500,000 دلار آمریکا. متقاضی با همسر: 535,000 دلار آمریکا. متقاضی متقاضی با همسر و حداکثر 2 وابستگان واجد شرایط دیگر. : 550,000 دلار آمریکا. هر فرد واجد شرایط اضافی: 25,000 دلار آمریکا. روش درخواست: درخواست را همراه با نتایج معاینه پزشکی و بررسی دقیق خود ارسال کنید. پس از تأیید درخواست از CBIB، گزینه سرمایه گذاری را نهایی کنید. هزینه های دولتی را ظرف 60 روز بپردازید. گواهی نامه خود را دریافت کنید. تابعیت و امضای سوگند وفاداری. پاسپورت خود را دریافت کنید. توجه: تمام مدارک باید به زبان انگلیسی ارائه شوند.

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

12 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

3 ماه)

تبدیل به اقامت دائم

1 ماه)

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

2000دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید 18 سال یا بیشتر باشید. شما باید یک گزارش پلیس با شخصیت خوب ارائه دهید. باید حداقل خرید واجد شرایط اوراق قرضه دولتی بدون بهره را برآورده کند. اوراق قرضه دولتی خریداری شده را برای یک دوره نگهداری 5 ساله نگه دارید. باید به همراه وابستگان واجد شرایط بالای 16 سال، یک بررسی سوابق کوششی را بگذرانند. باید افشای کامل و صریح در مورد تمام موارد مربوط به برنامه ارائه دهد. و پس از تأیید درخواست، باید هزینه های پردازش غیرقابل استرداد، بررسی لازم و هزینه های اداری را پس از درخواست پرداخت کند.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

گزارش پلیس از شخصیت خوب گواهی پزشکی از سلامت خوب. سند مرجع حرفه ای اثبات گواهی اوراق قرضه دولتی و پرداخت کلیه هزینه ها. پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

تابعیت با شهروندی اوراق قرضه دولتی از طریق برنامه سرمایه گذاری در کشور سنت لوسیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ