Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

تابعیت با شهروندی از طریق سرمایه گذاری تجاری در کشور آنتیگوا و باربودا

از ایران به آنتیگوا و باربودا

توضیحات

اگر کسب و کار شما (موجود یا تایید شده) توسط اداره سرمایه گذاری آنتیگوا و باربودا (ABIA) توسط اداره سرمایه گذاری آنتیگوا و باربودا (ABIA) تایید شده باشد، واجد شرایط شهروندی توسط سرمایه گذاری تجاری هستید. دو گزینه سرمایه گذاری تجاری عبارتند از: جایی که شخصی پیشنهاد می دهد. سرمایه گذاری در یک تجارت تایید شده حداقل 1500000 دلار آمریکا از طرف خود. حداقل دو نفر پیشنهاد سرمایه گذاری مشترک در چنین کسب و کار تایید شده ای را به مبلغ حداقل 5,000,000 دلار آمریکا می کنند و هر یک از این افراد به طور جداگانه پیشنهاد می کنند که حداقل 400,000 دلار آمریکا را به سرمایه گذاری مشترک یک درخواست کمک کنند. توجه: درخواست شهروندی از طریق سرمایه گذاری ممکن است از طرف او یا از طرف آنها از طریق یک نماینده ارائه شود. به هر متقاضی (متقاضیان) بالقوه تحت این گزینه سرمایه گذاری توصیه می شود که با ABIA تماس بگیرند تا در مورد پیشنهاد خود صحبت کنند. روند درخواست: در مورد پیشنهاد تجاری با ABIA بحث کنید. فرم درخواست را با پیشنهاد تجاری به CIU ارسال کنید. پرداخت هزینه های رسیدگی و 10 درصد هزینه های دولتی. پس از دریافت موافقت نامه، مانده حقوق دولتی و مبلغ سرمایه گذاری تجاری را ظرف 30 روز پرداخت کنید. پس از دریافت، گواهی ثبت نام هم برای متقاضی اولیه و هم برای اعضای خانواده آنها صادر می شود که همراه با درخواست و مدارک همراه به اداره گذرنامه ارائه می شود. توجه: نماینده/نماینده مجاز شما در مورد تاریخ هایی که در دسترس است به شما اطلاع می دهد: برای دریافت پاسپورت خود و ادای سوگند یا تأیید وفاداری از آنتیگوا و باربودا دیدن کنید. برای دریافت پاسپورت خود و ادای سوگند یا تایید وفاداری به سفارت، کمیسیون عالی یا دفتر کنسولی آنتیگوا و باربودا مراجعه کنید. پیوند به سفارتخانه ها / کمیسیون های عالی / دفاتر کنسولی نشان داده شده در یک صفحه جایگزین.

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

16 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

4 ماه)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

خیلی کم

هزینه دولتی

50000دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

متقاضی باید دارای سابقه کیفری تمیز باشد. متقاضی باید دارای سوابق مالی مناسب باشد. متقاضی باید دارای منابع عالی باشد. متقاضی باید هیچ گونه تقلب یا کتمان اطلاعات در برنامه را مرتکب نشده باشد. متقاضی نباید تهدیدی برای ایمنی و تمامیت کشور باشد. متقاضی باید دارای فعالیت اقتصادی خارج از فهرست کشورهای تحت تحریم OFAC باشد. متقاضی، افراد تحت تکفل و فرزندان باید تحت بررسی کامل سوابق و دقت لازم قرار گیرند.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست شهروندی به طور کامل پر شده و امضا شده است. فرم گواهی عکس و امضا به طور کامل پر شده است. فرم گواهی پزشکی کامل پر شده فرم نماینده به طور کامل پر شده است. فرم L پاسپورت آنتیگوا و باربودا (16 و بالاتر) به طور کامل پر شده است. فرم M پاسپورت آنتیگوا و باربودا (زیر 16 سال) به طور کامل پر شده (در صورت وجود). نمایندگان و ارائه دهندگان خدمات کاملاً پر شده برای نمایندگان و نمایندگان. فرم مجوز نماینده به طور کامل پر شده، برای نمایندگان و نمایندگان. درخواست سرمایه گذاری تجاری به طور کامل پر شده است.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

تابعیت با شهروندی از طریق سرمایه گذاری تجاری در کشور آنتیگوا و باربودا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ