Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت کوتاه مدت با ویزای کوتاه مدت (ویزای شینگن “C”) در کشور سوئیس

از ایران به سوئیس

توضیحات

برای ورود به سوئیس برای اقامت کوتاه مدت (معمولاً 90 روز در یک دوره 180 روزه) به ویزا نیاز دارید. اگر مجوز اقامت یکی از کشورهای شینگن دارید، برای اقامت کوتاه مدت نیازی به ویزا ندارید.

طول اعتبار

90 روز ماه(های)

مدت فرایند

1-2 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

72دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

فرم درخواست ویزا، کاملاً پر شده و کامل. سند مسافرتی یا پاسپورت معتبر برای حداقل 3 ماه. تاییدیه بیمه پزشکی مسافرتی با پوشش حداقل 30000 یورو (3478 دلار آمریکا) در سوئیس و کل منطقه شنگن. نامه ای مبنی بر هدف سفر به سوئیس و برنامه سفر. مدرک اقامت برای کل مدت اقامت در نظر گرفته شده در سوئیس. گواهی وضعیت مدنی (گواهی ازدواج، شناسنامه فرزندان، گواهی فوت همسر، کارت سهمیه) (در صورت وجود). اثبات تمکن مالی کافی برای مدت اقامت در سوئیس. یک تبعه خارجی که می‌خواهد وارد خاک سوئیس شود و در آن اقامت کند، باید بتواند در طول اقامت خود در سوئیس حداقل 100 CHF یا 92.34 یورو در روز (107,04 دلار آمریکا) در اختیار شما باشد. دعوت نامه شرکت سوئیسی که از آن بازدید خواهید کرد و آدرس دقیق آنها همراه با تاریخ بازدید شما.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا 2 عکس باید پیوست شود. عکس باید با فرمت پاسپورت باشد - یک عکس جدید از کل صورت با پس زمینه روشن. پاسپورت و کپی ویزای قبلی شما. گواهی بیمه پزشکی مسافرتی. صورت حساب بانکی 6 ماه گذشته کپی برنامه سفر سند جزئیات اسکان. نامه پوششی که هدف از سفر به سوئیس را بیان می کند. دعوت نامه از شرکت سوئیسی.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت کوتاه مدت با ویزای کوتاه مدت (ویزای شینگن “C”) در کشور سوئیس
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ