Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت کوتاه مدت با هدف خاص – تجارت در کشور بولیوی

از ایران به بولیوی

توضیحات

ویزای هدف خاص به شهروندان خارجی اعطا می شود که با هدف انجام کار پولی، پرسود یا سایر فعالیت ها از جمله: ازدواج، دلایل خانوادگی یا سلامتی، کارآموزی یا کار داوطلبانه، تحصیل و آموزش (مطالعاتی که در این زمینه در نظر گرفته نشده است) به بولیوی سفر می کنند. ویزای دانشجویی)؛ و هر فعالیت قانونی دیگری که مرتبط با گردشگری نباشد. پس از ورود به بولیوی، می توان آن را در صورت لزوم تمدید کرد.

طول اعتبار

30 روز ماه

مدت فرایند

هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

85دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

نامه دعوت از موسسه یا سازمانی که نیاز به حضور شما در بولیوی دارد. اثبات وجوه کافی

به چه مدارکی نیاز دارید؟

سوگند نامه ای را که به درستی تکمیل و امضا شده است، ارسال کنید. گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار. یک عکس رنگی جدید از نوع پاسپورت ۳×۳ سانتی‌متری، با پس‌زمینه سفید بدون لنز. کپی بلیط الکترونیکی یا برنامه سفر. در صورت مراجعه به شهرداری های پرخطر، گواهی واکسیناسیون علیه تب زرد و/یا گواهی سلامت دیگر. اسنادی که نشان دهنده فعالیتی است که در قلمرو ایالت چند ملیتی بولیوی انجام می شود و/یا دعوت نامه ای از سازمان یا شرکت همراه با اسناد پشتیبانی در صورت لزوم. سوابق پلیس برای ارائه به مقامات خارجی، صادر شده توسط مقامات ذیصلاح در کشور مبدا یا آخرین اقامتگاه، طبق مقررات جاری. توان پرداختی مالی که توسط صورت‌حساب‌های جاری بانکی یا سایر اسناد تأیید شده است. گواهی پرداخت هزینه ویزا (پس از پذیرش درخواست ویزا)، به جز مواردی که طبق توافق نامه ها یا موافقت نامه های ایالتی اعطا شده اند.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت کوتاه مدت با هدف خاص – تجارت در کشور بولیوی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ