Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با ویزای کوتاه مدت با مهارت بالا در کشور آذربایجان

از ایران به آذربایجان

توضیحات

ویزای کوتاه مدت با مهارت بالا، ویزای علمی یا آموزشی است که برای خارجی ها و افراد بدون تابعیتی که برای انجام فعالیت های علمی، شرکت در کنفرانس ها، سمینارها و سایر رویدادهای علمی مربوطه وارد جمهوری آذربایجان می شوند و با ثبت نام در موسسات آموزشی، تحصیل می کنند صادر می شود. ، یا برای بازآموزی. روند درخواست: از وب سایت: http://eapplication.mfa.gov.az دیدن کنید. در صفحه “ثبت نام” ثبت نام کنید. “فرم درخواست” را پر کنید. فرم درخواست را ارسال کنید. فرم درخواست تکمیل شده دریافت شده از طریق ایمیل را پرینت بگیرید. توجه: اتباع خارجی و افراد بدون تابعیت که به طور موقت بیش از 10 روز در جمهوری آذربایجان اقامت دارند باید در محل اقامت خود ثبت نام کنند.

طول اعتبار

3 ماه

مدت فرایند

1 - 2 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

20 دقیقه (متفاوت است)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

باید پاسپورت یا سند مسافرتی معتبر داشته باشید. شما باید دعوتنامه ای از طرف پذیرنده در آذربایجان از طریق کنسولگری داشته باشید. شما باید برنامه سفر و جزئیات هدف خود را داشته باشید. شما باید بودجه کافی برای پوشش تحصیل و اقامت خود در آذربایجان داشته باشید. شما باید جزئیات اقامت را داشته باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

اصل پاسپورت با اعتبار حداقل سه ماه پس از تاریخ خروج برنامه ریزی شده شما از آذربایجان. دارندگان مدارک سفر باید کارت اقامت دائم معتبر ارائه دهند. 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت (جدید و رنگی). دعوت نامه از طرف پذیرنده باید از طریق اداره کنسولی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان ارسال شود. سندی که تأیید می کند آن شخص دارای بودجه کافی برای پرداخت هزینه های تحصیلی و اقامت خود در جمهوری آذربایجان است. کپی برنامه پرواز (در صورت وجود). مدرک اقامت در آذربایجان (در صورت وجود).

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای کوتاه مدت با مهارت بالا در کشور آذربایجان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ