Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با ویزای کاری در کشور گواتمالا

از ایران به گواتمالا

توضیحات

اگر می خواهید در گواتمالا کار کنید، ساده ترین راه این است که برای اقامت موقت اقدام کنید. مجوز اقامت موقت برای دو سال خوب است، در این زمان می توانید برای دو سال دیگر تمدید کنید.

طول اعتبار

24 ماه

مدت فرایند

4-6 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

24 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

100دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما به پاسپورتی با حداقل 6 ماه اعتبار نیاز دارید. شما به یک پیشنهاد شغلی از یک شرکت یا فردی در گواتمالا نیاز دارید. باید شخصیت خوبی داشته باشی برای پوشش مدت اقامت در گواتمالا به بودجه کافی یا ضامن نیاز دارید. باید هزینه ویزا را پرداخت کنید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا اصل گذرنامه و فتوکپی هر صفحه در پاسپورت شما که توسط یک وکیل تأیید شده است (محضری) گواهی تأیید اعتبار پاسپورت شما، صادر شده توسط سفارت یا کنسولگری کشور شما، معتبر به دولت گواتمالا (با «Pasos de Ley» ”) گواهی تولد تایید شده برای افرادی از کشورهایی که گواتمالا با آنها روابط دیپلماتیک ندارد، گواهی نامه ترخیص پلیس که در پنج سال گذشته زندگی کرده اید (با “Pasos de Ley”) سوگند نامه توسط یک حامی گواتمالایی، یا شرکت حامی، که تضمین مالی می کند. مسئولیت شخص متقاضی اقامت و اثبات توان پرداخت بدهی اقتصادی آنها صورتهای مالی (ترازنامه و صورت سود) یا گواهی اخیر مبنی بر اینکه شرکت متعلق به اتحادیه کارگری گواتمالا است یک کپی محضری از مجوز کسب و کار شرکت، نامه پیشنهاد کار یا نامه استخدام و مجوز کار جاری صادر شده توسط وزارت کار

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای کاری در کشور گواتمالا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ