Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با ویزای نوآور برای کارآفرینان در کشور انگلستان

از ایران به انگلستان

توضیحات

اتباع غیر کشورهای منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس که می خواهند کسب و کاری در بریتانیا راه اندازی یا راه اندازی کنند و به 50000 پوند وجوه دسترسی دارند، می توانند برای ویزای Innovator درخواست دهند. ایده کسب و کار یا کسب و کار شما باید توسط یک نهاد تایید شده تایید شود. اگر می خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، باید حداقل 50000 پوند در صندوق های سرمایه گذاری داشته باشید. اگر کسب و کار شما قبلا تاسیس شده باشد و برای ویزای قبلی تایید شده باشد، نیازی به بودجه ندارید. این ویزا می تواند تا 3 سال با امکان تمدید اعطا شود. پس از 5 سال اقامت در بریتانیا، ممکن است بتوانید برای تسویه حساب (معروف به “مرخصی نامحدود برای ماندن”) درخواست دهید. اگر می‌خواهید بیشتر بمانید، باید قبل از انقضای ویزای فعلی‌تان، دوباره با تأییدیه جدیدی درخواست دهید. می‌توانید با سایر متقاضیان مبتکر تیمی تشکیل دهید، اما نمی‌توانید همان سرمایه‌گذاری را به اشتراک بگذارید. تیم شما باید 50000 پوند برای هر مبتکر داشته باشد. درخواست کننده. به عنوان مثال، اگر 2 متقاضی مبتکر دارید، تیم شما باید 100000 پوند برای سرمایه گذاری داشته باشد. بریتانیا در حال خروج از اتحادیه اروپا است، دولت بریتانیا این ویزای مبتکر را برای خارجی ها از جمله شهروندان اتحادیه اروپا ایجاد کرده است. این ویزا برای جذب کارآفرینان با سرمایه گذاری معرفی شده است. بریتانیا برای راه اندازی فروشگاه و ساختن شرکت های فناوری که فردا را تعریف می کنند، باز است و پذیرای درخشان ترین و بهترین ها است. apartmentCitizenship72 ماه(های)attach_moneyFees1,330 (تقریبا) نشانP. داده‌های مهاجرت استعدادهای 60 ماهه اقامت برای نقشه استعدادیابی و تخلیه استعدادهای بریتانیا در سال‌های 2015-2019.

طول اعتبار

مدت فرایند

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

72 ماه

تبدیل به اقامت دائم

60 ماه

پیچیدگی

هزینه دولتی

1330 (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید حداقل 18 سال داشته باشید. شما باید ایده کسب و کار یا کسب و کار خود را توسط یک نهاد مورد تایید ارزیابی کنید. اگر می خواهید یک کسب و کار جدید در بریتانیا راه اندازی کنید، باید حداقل به صندوق های سرمایه گذاری 50000 پوندی دسترسی داشته باشید. اگر در حال حاضر یک کسب و کار موجود دارید، نیازی به دسترسی به این وجوه ندارید. شما باید شرایط زبان انگلیسی انگلستان را داشته باشید. قبل از درخواست، باید حداقل 945 پوند در حساب بانکی خود به مدت 90 روز متوالی داشته باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

پاسپورت فعلی یا سایر مدارک شناسایی معتبر مسافرتی، با یک صفحه خالی در پاسپورت برای ویزای شما. صورت‌حساب‌های بانکی که نشان می‌دهد حداقل 945 پوند پس‌انداز در حساب بانکی خود برای 90 روز متوالی قبل از درخواست داشته‌اید. اثبات اینکه شما شرایط زبان انگلیسی را دارید. شواهدی مبنی بر سرمایه گذاری شما (اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید). اگر از کشوری هستید که باید در آن آزمایش بدهید، آزمایش سل نتیجه می‌دهد. ترجمه تایید شده هر مدرکی که به زبان انگلیسی یا ولزی نیست. بسته به شرایط خود ممکن است نیاز به ارائه اسناد اضافی داشته باشید.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای نوآور برای کارآفرینان در کشور انگلستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ