Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با ویزای سرمایه گذار مستقل در کشور پرو

از ایران به پرو

توضیحات

سرمایه گذارانی که می توانند در یک شرکت بورسی پرو سرمایه گذاری کنند یا یک شرکت مستقل در پرو با حداقل مبلغ سرمایه گذاری S/500,000 Soles برای هر دو عملیات راه اندازی کنند، می توانند برای ویزای سرمایه گذار مستقل درخواست دهند. سرمایه گذاری باید از طریق نقل و انتقالات بانکی / نقدی انجام شود. توجه: مدت زمان اولیه این ویزا 12 ماه است و اگر بتوانید کسب و کار خود را با حداقل حداقل حفظ کنید. 5 پرویی شاغل در آن در طول سال، پس از آن تمدید اقامت امکان پذیر است.

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

ماه(های) متفاوت است

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

36 ماه

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

35 (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید بتوانید حداقل S/500000 کفی (تقریباً 150485 دلار آمریکا) سرمایه گذاری کنید. شما باید بتوانید سرمایه گذاری خود را تایید کرده و آن را از طریق حواله بانکی انجام دهید. شما باید متعهد شوید که حداقل 5 شغل برای پرویی ها در یک دوره زمانی که بیش از 1 سال نباشد ایجاد کنید. شما باید فقط به عنوان مدیر یا مدیر کار کنید و باید به قوانین مالیاتی و کاری احترام بگذارید. باید در لحظه امضای اساسنامه شرکت یا در هنگام اخذ سهام یا مشارکت دارای شرایط مهاجرتی واجد شرایط یا اجازه امضای قرارداد باشد. الزامات اضافی ممکن است بر اساس مورد وجود داشته باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست F-007، پر شده و امضا شده است. فتوکپی و نسخه اصلی سند مسافرت (گذرنامه/کارت خارجی). رسید از Banco de la Nacion (کد 01814) برای هزینه درخواست پرداخت شده. تعهد نامه ای که توضیح می دهد در کمتر از 1 سال فعالیت تجاری، حداقل 5 موقعیت شغلی برای شهروندان پرو ایجاد خواهید کرد. یک پروژه امکان سنجی تجاری برای یک شرکت تازه تاسیس یا یک طرح تجاری برای یک شرکت فعال از قبل شامل ایجاد 5 موقعیت شغلی، در مدت حداکثر دو (02) سال. باید توسط یک متخصص و به طور مناسب مجاز و تایید شده تهیه شود. فتوکپی، یا توسط یک دفتر اسناد رسمی یا تأیید شده توسط اداره کل مهاجرت و تابعیت پرو (DIGEMIN)، از سوگندنامه تأسیس دفتر ثبت عمومی که در آن طرف ذینفع حداقل S/500,000 کفش (تقریباً 150,485 دلار آمریکا) سرمایه گذاری کرده است. .) به صورت نقدی. کارت بازخرید بین المللی از پلیس بین المللی (اینترپل). اسناد اضافی ممکن است بر اساس موارد مورد نیاز باشد. هر مدرکی که به زبان خارجی باشد باید توسط یک مترجم مجاز یا مترجم عمومی قسم خورده به اسپانیایی ترجمه شود.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای سرمایه گذار مستقل در کشور پرو
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ