مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای سرمایه گذاری در کشور ماداگاسکار

از ایران به ماداگاسکار

توضیحات

ویزای سرمایه گذار برای اقامت بیش از 90 روز (ویزای اقامت طولانی مدت) در دو مرحله پردازش می شود. مرحله 1: اولین مرحله صدور یک ماهه قابل تمدید و تبدیل توسط سفارت در ویزای طولانی مدت است. مرحله 2: فقط برای یک دوره اولیه یک ماهه است و دارای برچسب “قابل تمدید و تبدیل” است. این دوره یک ماهه به این منظور طراحی شده است که متقاضی، یک بار در ماداگاسکار، اقدامات لازم را برای نهایی کردن ویزای اقامت طولانی مدت خود، که مرحله دوم فرآیند است، انجام دهد.

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

1-2 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

100 حداکثردلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به پاسپورتی دارید که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. شما باید در ماداگاسکار سرمایه گذاری کنید. شما نیاز به واکسیناسیون در برابر تب زرد دارید (برای بازدیدکنندگانی که در طول شش ماه گذشته قبل از رسیدن به ماداگاسکار در یک کشور آلوده اقامت داشته اند، لازم است). شما باید از سلامتی برخوردار باشید. به برنامه سفر تأیید شده پرواز نیاز دارید. شما به مدرک اقامت و حمایت مالی نیاز دارید. باید هزینه ویزا را پرداخت کنید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا کپی پاسپورت یا پاسپورت 2 عکس گذرنامه اخیر بلیط رفت و برگشت هواپیما. گذرنامه حداقل 6 ماه از تاریخ بازگشت مورد نظر با حداقل 3 صفحه خالی اعتبار دارد. گواهی واکسیناسیون تب زرد برای بازدیدکنندگانی که 6 ماه گذشته در کشورهای آلوده اقامت داشته اند. انگیزه نامه سابقه کیفری (Police Clarence) صادر شده توسط کشور مبدا کمتر از 6 ماه (ترجمه شده به زبان فرانسوی یا انگلیسی توسط کشور صادر کننده یا مترجم قسم خورده). مدت اعتباری که مرجع صادرکننده آن برای سند تعیین می کند در صورتی که مدت مذکور از 6 ماه بیشتر باشد. مدرک قانونی اقامت و حمایت مالی که توسط میزبان یا قرارداد اجاره شما تأیید و امضا شده است. فتوکپی شناسه میزبان (CIN) یا کارت اقامت (CR). مقالات ثبت شده شرکت گواهی وجود. کارت آمار شرکت. گواهی ثبت از اداره ثبت شرکت ها (RCS). کارت شناسایی مالیاتی (CNIF) یا کارت حرفه ای. گواهی بانکی شرکت. گواهی مالیاتی

لینک مرجع دولتی

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای سرمایه گذاری در کشور ماداگاسکار
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

کتاب رایگان: راهنمای خرید کسب و کار خارجی برای ایرانیان

در این کتابچه با مجموعه مواردی که پیش از خرید یک کسب و کار سود آور باید انجام دهید آشنا می شوید.  

ویزای استارت آپ