Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با ویزای دانشجویی (کارشناسی) در کشور برزیل

از ایران به برزیل

توضیحات

اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در برزیل را دارید، باید برای ویزای دانشجویی (ویزای موقت IV – VITEM IV) درخواست دهید.

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

6-8 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

72 ماه

تبدیل به اقامت دائم

24 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

حداکثر 200دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما به پاسپورتی با حداقل 6 ماه اعتبار نیاز دارید. شما باید در یک موسسه آموزشی در برزیل ثبت نام کنید. باید برنامه سفر خود را توضیح دهید. برای حمایت از خود در طول مدت تحصیل به مدرک توانایی مالی نیاز دارید. شما نیاز به پوشش بیمه درمانی دارید. شما به مدرکی مبنی بر اتمام تحصیلات متوسطه نیاز دارید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا اصل و کپی پاسپورت. 1 عکس اخیر در اندازه 2×2. گواهی ترخیص پلیس. برنامه سفر خود را توضیح دهید (چه زمانی به برزیل می‌رسید و چه زمانی از برزیل خارج می‌شوید)؛ هدف از سفر شما چیست؛ و اگر چنین است، چه کسی در برزیل شما را دعوت می‌کند. مدرک ثبت‌نام نشان دهنده مدت و ماهیت تحصیل (نیازی به تایید محضری نیست) مدرکی مبنی بر توانایی مالی برای حمایت از خود در طول مدت تحصیل مدرکی مبنی بر اعطای بورسیه تحصیلی یا در صورت عدم وجود آن، لطفاً یک کپی از پوشش بیمه درمانی ارائه دهید. گواهی پایان تحصیلات متوسطه (دبیرستان یا معادل آن)، که توسط کنسولگری قانونی شده است. گواهی قبولی در آزمون ورودی کالج یا نوع دیگری از فرآیند گزینش آزاد که توسط وزارت آموزش و پرورش (MEC) برای دوره های کارشناسی در یک موسسه آموزش عالی به رسمیت شناخته شده است. توسط MEC. کپی اعلامیه عمومی برای فرآیند گزینش (فراخوان درخواست)، که باید شامل حداقل نمره قبولی و موضوعات ارزیابی شده باشد. فرایند انتخاب.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای دانشجویی (کارشناسی) در کشور برزیل
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ