Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با ویزای دانشجویی اردن در کشور اردن

از ایران به اردن

توضیحات

دانشجویانی که می خواهند برای مقاصد تحصیلی در اردن اقامت کنند، می توانند برای ویزای دانشجویی اقدام کنند. قبل از درخواست ویزا، باید موقعیت خود را تضمین کنید و در یکی از دانشگاه های مورد تایید اردن ثبت نام کنید.

طول اعتبار

24 ماه

مدت فرایند

در عرض 2 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

تا 170 دلاردلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

باید پاسپورت/سند مسافرتی معتبر داشته باشید. شما باید یک موقعیت در دانشگاه در اردن کسب کنید. شما باید نامه ثبت نام را از دانشگاه اردن دریافت کنید. ممکن است به یک نامه تایید مرخصی از مدرسه/دانشگاه نیاز داشته باشید. ممکن است به یک دعوت نامه از مدرسه/دانشگاه نیاز داشته باشید که وضعیت اقامت شما در اردن را ذکر کند. ممکن است بر اساس ملیت/دانشگاهی که ثبت نام کرده اید، شرایط اضافی وجود داشته باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

درخواست ویزا، تکمیل و امضا شده است. یک عکس اندازه پاسپورت اخیر کپی پاسپورت/سند مسافرتی (حداقل شش ماه اعتبار، از زمان ورود به اردن). صورت‌حساب‌های بانکی سه ماه گذشته (در صورت لزوم). اجازه اقامت، در صورت درخواست از خارج از کشور خود. نامه ثبت نام از دانشگاه در اردن. نامه تأیید مدرسه / دانشگاه را ترک کنید (در صورت وجود). دعوت نامه ای از مدرسه/دانشگاه که وضعیت اقامت شما در اردن را ذکر می کند (در صورت وجود). بسته به ملیت شما ممکن است مدارک اضافی مورد نیاز باشد.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای دانشجویی اردن در کشور اردن
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ