Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با ویزای جستجوی کار در کشور مجارستان

از ایران به مجارستان

توضیحات

اجازه اقامت به منظور جستجوی شغل یا کارآفرینی ممکن است برای یک تبعه کشور ثالث صادر شود: – دارای مجوز اقامت معتبر به منظور تحقیق و قادر به اثبات تکمیل فعالیت تحقیقاتی، یا که دارای مجوز اقامت معتبر به منظور تحصیل باشد و بتواند موفقیت آمیز بودن تحصیلات را به اثبات برساند. در صورتی که بتواند شرایط مقرر در قانون و شغل مورد نظر یا کسب و کار مورد نظر خود را دارا باشد. در فرآیند راه اندازی با سطح تحقیقات یا مطالعات تکمیل شده مطابقت دارد. لطفاً توجه داشته باشید که در هنگام ارسال درخواست، متقاضی باید شخصاً در نزد مقام حاضر شود، مگر در مواردی که به دلیل وضعیت سلامتی خود قادر به حضور نباشد.

طول اعتبار

ماه

مدت فرایند

8-10 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

96 ماه

تبدیل به اقامت دائم

48 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

40دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

متقاضی باید بتواند ثابت کند که متقاضی به دنبال کار است. متقاضی باید دارای امکانات کافی برای امرار معاش در مجارستان باشد. متقاضی باید بیمه درمانی جامع داشته باشد. متقاضی باید آدرس مجارستانی را به عنوان محل اقامت داشته باشد. سند مسافرتی متقاضی باید حداقل 3 ماه دیگر پس از تاریخ انقضای مجوز اقامت معتبر باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

درخواست اجازه اقامت، تکمیل و امضا شده است. اسنادی که هدف از اقامت را اثبات می کند: مدرک معتبری مبنی بر اینکه متقاضی به دنبال کار یا راه اندازی کسب و کار در مجارستان است. اسنادی برای اثبات وسایل معیشت در مجارستان: بیانیه ای از یک موسسه مالی مجارستانی یا خارجی در مورد حساب بانکی متقاضی. گواهی درآمد صادر شده توسط سازمان مالیاتی برای سال قبل؛ گواهی درآمد صادر شده توسط کارفرما؛ گواهی صادر شده توسط کارفرما و/یا سازمان مالیاتی مبنی بر درآمد منظم دریافتی از خارج از کشور یا سایر وسایل قابل اعتماد. ضمیمه درخواست اجازه اقامت به منظور جستجوی شغل یا کارآفرینی، متقاضی باید مدرکی دال بر دسترسی به خدمات بیمه درمانی جامع (به ویژه بر اساس قوانین خاص دیگر در مورد سیستم تامین اجتماعی، توافقنامه بین المللی، یا بر اساس قوانین) ارائه دهد. توافق خاص)، یا اینکه او منابع مالی لازم را برای پوشش هزینه های چنین خدماتی دارد. متقاضیان اجازه اقامت به منظور جستجوی شغل یا کارآفرینی باید در فرم درخواست یک آدرس مجارستانی واقعی را به عنوان محل اقامت نشان دهند. برای اطلاع رسانی هیچ مدرک جداگانه ای لازم نیست. در طول این فرآیند، مرجع مهاجرت ممکن است برای اطمینان از حقایق مربوطه پرونده، به غیر از ضمیمه های اجباری، اسناد بیشتری را درخواست کند، و همچنین می تواند اقدامات رویه ای بیشتری را انجام دهد. محدودیت زمانی اداری شامل فاصله زمانی بین دریافت اخطار برای رفع نواقص تا زمان انطباق نخواهد بود.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای جستجوی کار در کشور مجارستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ