Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با ویزای تحقیقاتی کره در کشور کره جنوبی

از ایران به کره جنوبی

توضیحات

دانشجوی خارجی که قصد دارد در یک پژوهش خاص در کالج، کالج کارشناسی/فوق لیسانس که مطابق با قانون آموزش عالی تأسیس شده است، یا کالجی که مطابق با قانون خاص تأسیس شده است، شرکت کند، می تواند ویزای مطالعات تحقیقاتی کره (D-2-) را درخواست کند. 5) دوره های اقامت برای این ویزا در ابتدا حداکثر تا 2 سال اعطا می شود. زمان پردازش ویزا ممکن است 1-2 هفته از روز درخواست طول بکشد.

طول اعتبار

24 ماه

مدت فرایند

1-2 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

60 توماندلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به گذرنامه ای دارید که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد شما نیاز به دعوت نامه یا ثبت نام از موسسه آموزشی دارید برای پوشش دوره اقامت به بودجه کافی نیاز دارید. به تحصیلات مرتبط نیاز دارید به بیمه مسافرتی معتبر نیاز دارید

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا (فرم شماره 17) یک عکس در فرمت استاندارد کپی گذرنامه معتبر یک کپی از گواهی ثبت تجاری (یا گواهی شماره ثبت) یک موسسه آموزشی مربوطه اسنادی که مشارکت شما را در فعالیت های تحقیقاتی ثابت می کند کپی اصلی سند که نشان دهنده سطح تحصیلات نهایی (برای کسانی که مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر را به دست آورده اند) نسخه اصلی سندی که توانایی مالی شما برای حمایت از خود را اثبات می کند (به عنوان مثال صورت حساب بانکی، دریافت کمک هزینه تحقیقاتی) رئیس نمایندگی های دیپلماتیک کره در خارج از کشور ممکن است بسته به شرایط، مدارک اضافی را درخواست کند. شرایط کشور محل اقامت / حوزه قضایی در صورتی که برای ارزیابی ویزا ضروری تشخیص داده شود.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای تحقیقاتی کره در کشور کره جنوبی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ