Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با نمایندگان رسانه های خارجی در کشور ایالات متحده

از ایران به ایالات متحده

توضیحات

شما ممکن است واجد شرایط دریافت ویزای غیر مهاجرتی من، نمایندگان رسانه های خارجی باشید، اگر: نماینده یک رسانه اطلاعاتی خارجی (مطبوعات، رادیو، فیلم، یا سایر رسانه های اطلاعاتی خارجی) باشید. به ایالات متحده می آیند تا صرفاً در این حرفه مشغول شوند. یک دفتر کار در یک کشور خارجی داشته باشید. مشاغل این دسته شامل خبرنگاران، گروه فیلمبرداری، سردبیر و مشاغل مشابه است. هر همسر و فرزندان زیر 21 سال می توانند برای پیوستن به یک غیرمهاجر من همراهی یا دنبال کنند. فرآیند درخواست: شما می توانید برای ویزای I در سفارت یا کنسولگری آمریکا که در صلاحیت محل اقامت دائم خود است، درخواست دهید. وزارت امور خارجه هزینه های رسیدگی و صدور ویزا را تعیین می کند. برای دستورالعمل های درخواست دقیق، به صفحه وزارت امور خارجه مراجعه کنید. به عنوان نماینده رسانه های خارجی، نمی توانید بدون ویزای غیر مهاجرتی به ایالات متحده سفر کنید و به حرفه خود مشغول شوید، حتی اگر شهروند کشوری باشید که در آن شرکت می کند. برنامه لغو روادید ایالات متحده (VWP). اگر می خواهید بدون ویزای مناسب به ایالات متحده سفر کنید، ممکن است وزارت امنیت داخلی (DHS) در بندر ورودی (فرودگاه، بندر دریایی یا مرز زمینی) از پذیرش شما رد شود. موارد محدودی وجود دارد که بر اساس آن شما، به عنوان نماینده رسانه خارجی، ممکن است واجد شرایط سفر با ویزای بازدیدکننده باشید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه وزارت امور خارجه مراجعه کنید.

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

8-12 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

36 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

160دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به پاسپورتی دارید که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. شما باید نماینده یک رسانه اطلاعاتی خارجی باشید. شما به یک قرارداد کاری، اعتبارنامه روزنامه نگاری، کارت مطبوعاتی و مقالات منتشر شده در گذشته نیاز دارید. شما باید از سلامت خوبی برخوردار باشید. باید شخصیت خوبی داشته باشی

به چه مدارکی نیاز دارید؟

پاسپورت معتبر شما صفحه تأیید فرم DS-160 شما. رسیدهایی که ثابت می کند تمام هزینه های مربوطه را پرداخت کرده اید. نامه ای از کارفرمای شما در مورد هدف اقامت شما در ایالات متحده که باید در فعالیت های ویزای I باشد. علاوه بر این، نامه باید مدت اقامت شما، مدت زمان قرارداد کاری شما و همچنین اطلاعات شخصی شما را مشخص کند. مدارک شما که تضمین می‌کند در دسته ویزای I قرار می‌گیرید: قراردادهای کاری، اعتبارنامه روزنامه‌نگاری، کارت مطبوعات و مقالات منتشر شده در گذشته. مدارک پزشکی که سلامت شما را ثابت می کند. مدارکی که نشان می دهد شما سابقه کیفری ندارید.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با نمایندگان رسانه های خارجی در کشور ایالات متحده
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ