Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با م – مستمری بگیر یا ذینفع درآمد مستقل در کشور کلمبیا

از ایران به کلمبیا

توضیحات

اگر مستمری بازنشستگی دریافت می‌کنید یا درآمد دوره‌ای دریافت می‌کنید که قابل اثبات است، می‌توانید ویزای M – PENSIONER OR INDEPENDENT INCOME BENEFICIARY را درخواست کنید.

طول اعتبار

تا 36 ماه

مدت فرایند

6-8 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

120 ماه

تبدیل به اقامت دائم

60 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

52دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به پاسپورتی دارید که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. شما نیاز به مدرکی دال بر مستمری ماهیانه به میزان حداقل 3 حداقل دستمزد قانونی ماهانه معتبر دارید که توسط نهاد ذی صلاح یا نمایندگی دیپلماتیک یا کنسولی کشور صادر شده باشد. یا، شما نیاز به مدرکی دال بر مستمری ماهانه صادر شده توسط یک نهاد دولتی یا یک شرکت خصوصی دارید که توسط دولت به رسمیت شناخته شده باشد که مقدار آن ممکن است کمتر از 10 حداقل دستمزد قانونی ماهانه جاری باشد. باید هزینه ویزا را پرداخت کنید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا اصل و کپی پاسپورت معتبر. گواهی پرداخت ماهانه مستمری به نفع متقاضی خارجی ویزا به میزان حداقل 3 حداقل دستمزد قانونی ماهانه معتبر صادر شده توسط نهاد ذی صلاح یا نمایندگی دیپلماتیک یا کنسولی کشوری که خارجی در آنجا مستمری معتبر دریافت کرده است. در کلمبیا یا گواهی صادر شده توسط یک نهاد دولتی یا شرکت خصوصی به رسمیت شناخته شده توسط دولت که درآمد پرداختی به نام خارجی متقاضی ویزا را مشخص می کند که میزان آن نباید کمتر از 10 حداقل دستمزد قانونی ماهانه جاری باشد. رسید پرداخت هزینه ویزا.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با م – مستمری بگیر یا ذینفع درآمد مستقل در کشور کلمبیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ