Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با مجوز راه اندازی فنلاند در کشور فنلاند

از ایران به فنلاند

توضیحات

اتباع خارجی که مایل به ورود و اقامت در فنلاند به عنوان کارآفرینان نوپا هستند، می توانند برای مجوز استارت آپ فنلاند درخواست دهند. این یک اجازه اقامت خواهد بود که یک کسب و کار راه اندازی در فنلاند دارد یا می خواهد. هزینه پردازش درخواست آنلاین 450 یورو و برای درخواست کاغذی 520 یورو است. اگر تصمیم مجوز اقامت مثبت باشد، معمولاً به متقاضی اجازه اقامت دائم به مدت دو سال داده می شود. اگر اعضای خانواده وی به طور همزمان برای اجازه اقامت درخواست دهند، در صورتی که شرایط درآمد را نیز برآورده کنند، می توان به آنها اجازه اقامت داد. علاوه بر این، شرایط عمومی برای اعطای مجوز اقامت باید رعایت شود. یکی از اینها پاسپورت معتبر است. پس از اولین مجوز، در صورت ادامه کارآفرینی نوپا، می توانید برای تمدید مجوز اقامت به همان دلایل اقدام کنید. همچنین کسب و کار باید پتانسیل رشد سریع بین المللی را داشته باشد.

طول اعتبار

24 ماه

مدت فرایند

تا 4 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

48 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

1750دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

متقاضی باید برای یک بیانیه واجد شرایط بودن از Business Finland درخواست دهد که بیان می کند که Business Finland از متقاضی که به عنوان یک کارآفرین تازه کار در فنلاند عمل می کند حمایت می کند. بیانیه صلاحیت مطلوب باید به درخواست مجوز اقامت پیوست شود. بیانیه واجد شرایط بودن نباید بیش از دو سال باشد. متقاضی باید یک وسیله حمایتی مطمئن داشته باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

نامه پشتیبانی/بیانیه صلاحیت از بیزینس فنلاند درخواست مجوز اقامت، تکمیل و امضا شده، همراه با بیانیه صلاحیت پیوست مدارک ابزار امن پشتیبانی. پاسپورت/سند مسافرتی معتبر. یک عکس (سایز 35x45 میلی متر). سند بیمه مسافرتی اسنادی که هدف سفر را نشان می دهد.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با مجوز راه اندازی فنلاند در کشور فنلاند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ