Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با مجوز تحصیل – فوق لیسانس در کشور ایتالیا

از ایران به ایتالیا

توضیحات

اگر می خواهید در موسسه آموزشی ایتالیا تحصیل کنید به ویزای بلند مدت “D” نیاز دارید.

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

6-8 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

120 ماه

تبدیل به اقامت دائم

60 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

100دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

متقاضی باید در موسسه آموزشی ایتالیا ثبت نام کرده باشد. متقاضی باید پاسپورت معتبر داشته باشد. متقاضی باید هزینه ثبت نام را پرداخت کند. متقاضی باید دارای بیمه درمانی مسافرتی باشد. متقاضی باید دارای امکانات کافی برای امرار معاش باشد. متقاضی باید دارای سابقه کیفری تمیز باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست (تکمیل درخواست ویزا با امضای متقاضی، درخواست های افراد زیر سن قانونی باید توسط هر دو والدین امضا شود). 2 عکس رنگی جدید اندازه پاسپورت (تمام چهره در پس زمینه سفید، یک عکس پیوست شده به برنامه). گذرنامه فعلی: گذرنامه باید دارای دو صفحه خالی باشد - گذرنامه فعلی باید برای مدت 90 روز پس از تاریخ بازگشت اعتبار داشته باشد. Covering Letter – به شخص متقاضی که هدف از اقامت و برنامه سفر را توضیح می دهد. مدرکی مبنی بر اینکه متقاضی دارای حداقل 448.52 یورو برای هر ماه از سال تحصیلی است. این را می توان به یکی از راه های زیر ثابت کرد: شواهد منابع شخصی یا مالی. ضمانت‌های اقتصادی ارائه شده توسط مؤسسات و نهادهای اعتباری ایتالیایی، توسط دولت‌های محلی، یا توسط مؤسسات و نهادهای خارجی که توسط هیئت دیپلماتیک ایتالیا قابل اعتماد هستند. بیمه درمانی، در صورتی که تبعه خارجی به موجب توافقنامه ها یا کنوانسیون های معتبر با کشور خود، حق دریافت مراقبت های بهداشتی در ایتالیا را نداشته باشد. ثبت نام در دوره های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد، دکترا، تخصص ها، برنامه های آموزشی) در دانشگاه های ایتالیا، دولتی یا خصوصی، مجاز به اعطای مدارک دارای ارزش قانونی. سفارت این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت نیاز و در صورت نیاز، مدارک بیشتری را در هنگام مصاحبه درخواست کند - کلیه مدارک باید به صورت اصلی همراه با مجموعه ای از فتوکپی ها در اندازه A4 ارائه شوند.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با مجوز تحصیل – فوق لیسانس در کشور ایتالیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ