Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با مجوز اقامت کاری در کشور یونان

از ایران به یونان

توضیحات

ویزا و اجازه اقامت برای کارگران اگر پاسپورت شما از کشوری خارج از اتحادیه اروپا/EEA است، باید برای اجازه اقامت (ویزای ملی نوع D) و پس از دریافت پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در یونان درخواست دهید. رویه: جمع آوری کنید. اسناد. با درخواست در نزدیکترین “خدمات یک مرحله ای” اداره مهاجرت و اتباع خارجی اداره غیرمتمرکز وزارت کشور و بازسازی اداری درخواست دهید. پس از ارسال درخواست، گواهی دریافت خواهید کرد (زمانی که تمام مدارک لازم را ارسال کنید). می توانید وضعیت درخواست را به صورت آنلاین در http://pf.emigrants.ypes.gr/pf بررسی کنید.

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

4-6 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

84 ماه

تبدیل به اقامت دائم

60 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

120دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

متقاضی باید از کشور غیر اتحادیه اروپا / EEA باشد. متقاضی باید یک پیشنهاد کاری از طرف کارفرما در یونان داشته باشد. متقاضی باید گواهینامه پلیس اخیر داشته باشد. متقاضی باید هزینه ویزا را پرداخت کند. متقاضی باید مدارک مسافرتی معتبر داشته باشد. متقاضی باید دارای بیمه سلامت مسافرتی معتبر باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

سند مسافرتی معتبر: مدت اعتبار سند مسافرتی باید از مدت اعتبار ویزا سه ماه بیشتر باشد و باید در 10 سال گذشته صادر شود. کاور نامه شرکت محلی با ذکر هویت و مشخصات تماس شرکت، تخصص و شرح شغل متقاضی و ارائه مدرکی دال بر قانونی بودن استخدام متقاضی در شرکت. کپی تایید شده از قرارداد خدمات بین شرکت محلی و یک شرکت مربوطه فعال در یونان. این قرارداد باید موارد زیر را پیش بینی کند: ارائه خدمات خاص منحصراً مربوط به نصب، عملیات آزمایشی و نگهداری اقلام عرضه شده، مدت زمان ارائه خدمات، تعداد و تخصص افراد شاغل، پرداخت حقوق کارکنان. هزینه های اقامت، مراقبت های پزشکی و دارویی و هزینه های بازگشت. فرم درخواست ویزای بلندمدت ملی به طور کامل تکمیل و امضا شده، همراه با عکس رنگی اخیر متقاضی، که باید استانداردهای مربوطه ارائه شده توسط سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی (ایکائو) را داشته باشد. فرم درخواست مخفف اظهارنامه قانونی است که در بند 6 ماده 22 قانون 1599/1986 ارائه شده است مبنی بر اینکه داده های گزارش شده درست هستند و اسناد پشتیبان جعلی یا جعلی نیستند. گواهی سابقه کیفری صادر شده توسط مقامات خارجی و تأیید وضعیت کیفری متقاضی در کشور محل اقامت وی. در مواردی که متقاضی بیش از یک سال قبل از ارائه درخواست ویزای ورود، در کشوری متفاوت از کشور مبدأ خود زندگی می‌کند، مقام کنسولی می‌تواند درخواست ارائه گواهی سابقه کیفری صادر شده توسط کشور مبدا را بنماید. گواهی پزشکی صادر شده توسط یک مؤسسه دولتی یا خصوصی به رسمیت شناخته شده، که نشان می دهد فرد مورد نظر از بیماری که می تواند خطری برای سلامت عمومی باشد، بر اساس داده های بین المللی سازمان بهداشت جهانی (WHO) و قوانین اتحادیه اروپا، رنج نمی برد. و همچنین سایر بیماریهای عفونی، مسری یا انگلی که اتخاذ تدابیری را برای حفظ سلامت عمومی تحمیل می کند. بیمه مسافرتی، با مدت حداقل برابر با ویزای صادر شده، هزینه هایی را که ممکن است در صورت بازگشت به کشور به دلایل پزشکی، مراقبت های فوری پزشکی و/یا مراقبت های اورژانسی بیمارستانی ایجاد شود، پوشش می دهد. به منظور احراز عدم وجود دلیلی برای امتناع از ورود به موجب بند 2 ماده 4 قانون 4251/2014، مقام کنسولی ذی صلاح می تواند درخواست کند که مدارک تکمیلی تکمیلی ارائه شود.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با مجوز اقامت کاری در کشور یونان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ