Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با مجوز اقامت با مهارت بالا – کلاس B در کشور گامبیا

از ایران به گامبیا

توضیحات

اگر شما یک کارگر ماهر در یک موقعیت اجرایی، مدیریتی یا مدیریت میانی هستید، می توانید برای مجوز اقامت با مهارت بالا – کلاس B درخواست دهید. برای ادامه درخواست مجوز اقامت، مطمئن شوید که کارت بیگانه را از طریق کارفرمای خود دریافت کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد فرآیند، با کارفرما و سفارت خود تماس بگیرید.

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

ماه(های) متفاوت است

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

180 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

50 (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

باید پاسپورت/سند مسافرتی معتبر داشته باشید. شما باید طبق دستورالعمل ها و دستورالعمل هایی که هر از چند گاهی از طریق هیئت تخصیص سهمیه که خط مشی مهاجرت دولت را مشخص می کند، در پست های اجرایی، مدیریتی و مدیریت میانی، یک کارگر ماهر در خارج از کشور باشید. شما باید یک کارت خارجی معتبر داشته باشید. شما باید یک قرارداد کار معتبر داشته باشید. الزامات اضافی ممکن است بر اساس مورد وجود داشته باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

پاسپورت معتبر و کپی صفحه بیوگرافی کپی کارت خارجی معتبر رزومه و نام و نشانی مراجعی که می توان رزومه را از آنها تأیید کرد. 2 عکس یکسان در اندازه پاسپورت (اخیر) متقاضی. کپی گذرنامه ملی، کارت ملی یا کارت شورای شهر. نامه رسمی کارفرما/حامی مالی مبنی بر پذیرش مسئولیت مهاجرت از طرف متقاضی. فرم درخواست پر شده مدارک اضافی، در صورت نیاز، توسط کارفرما به شما راهنمایی خواهد شد.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با مجوز اقامت با مهارت بالا – کلاس B در کشور گامبیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ