Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت موقت با فعالیت های پژوهشی علمی – D/CS در کشور رومانی

از ایران به رومانی

توضیحات

این نوع ویزای طولانی مدت – به اتباع کشور سومی اعطا می شود که قصد سفر به رومانی را برای انجام فعالیت های تحقیقاتی علمی دارند، بر اساس تایید وزارت تحقیقات و نوآوری و بازرسی کل کشور. مهاجرت.

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

6-8 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

120 ماه

تبدیل به اقامت دائم

60 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

138دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید یک سند مسافرتی با اعتبار حداقل سه ماه پس از روز تخمینی خروج از رومانی داشته باشید. شما باید موافقت نامه میزبانی وزارت تحقیقات و نوآوری رومانی (MCI) را داشته باشید. شما باید سابقه کیفری پاک داشته باشید. شما باید بیمه درمانی مسافرتی داشته باشید که کل مدت اقامت درخواستی را پوشش می دهد. سازمان های تحقیق و توسعه باید به صورت قانونی ایجاد شوند.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست، به طور مناسب پر و امضا شده است. 2 عکس رنگی اخیر (سایز 3x4cm). کپی سند مسافرتی معتبر که توسط رومانی به رسمیت شناخته شده است. موافقت نامه میزبانی وزارت تحقیقات و نوآوری رومانی باید حداقل شامل عناصر زیر باشد: الف) عنوان یا هدف فعالیت تحقیقاتی. ب) تعهد تبعه کشور ثالث مبنی بر تلاش برای تکمیل فعالیت تحقیقاتی. ج) تعهد سازمان تحقیق و توسعه برای میزبانی از تبعه کشور ثالث به منظور تکمیل فعالیت تحقیقاتی. د) تاریخ شروع و پایان یا مدت تخمینی فعالیت تحقیقاتی و غیره. سابقه کیفری متقاضی یا هر مدرک دیگری با همان ارزش قانونی که توسط مقامات کشور محل سکونت یا سکونت صادر شده باشد و دارای حواری یا اضافی باشد. - قانونی شدن، حسب مورد. کپی بیمه درمانی برای مدت اعتبار ویزا.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با فعالیت های پژوهشی علمی – D/CS در کشور رومانی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ