Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت طولانی مدت با ویزای کار – تحقیقات علمی در کشور بوسنی و هرزگوین

از ایران به بوسنی و هرزگوین

توضیحات

علاقه مندان برای اینکه بتوانند وظایف کاری خود را به عنوان کارگر پژوهشی در بوسنی و هرزگوین انجام دهند، باید برای دریافت مجوز کار برای دریافت مجوز اقامت موقت اقدام کنند.

طول اعتبار

تا 1 سال

مدت فرایند

روز ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

5 سال

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

86دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شواهدی در مورد تحصیلات دانشگاهی که او را قادر می سازد به برنامه های دکترا نزدیک شود. قرارداد بازدید از پروژه با سازمان علمی-پژوهشی.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

درخواست صدور تاییدیه - تمدید تاییدیه اقامت موقت در بی اچ، (شما می توانید فرم را در دفتر صحرایی تهیه کنید یا از وب سایت رسمی سرویس دانلود کنید، باید به طور کامل به صورت دستی یا تایپ شده، با امضای متقاضی کاربرد و چاپ بر روی یک ورق کاغذ، هر دو طرف). 150 بام (86 دلار) هزینه اداری برای تایید - تمدید اقامت موقت. عکس اخیر، اندازه 35x45mm. کپی گذرنامه (صفحه با داده ها، آخرین ورود به بیهت، ویزا برای اقامت طولانی مدت، ویزای 'D'، BiH) مهلت اعتبار حداقل سه ماه بیشتر از دوره ای که برای آن تأیید اقامت موقت درخواست شده است. کپی فرم ثبت اقامت بیگانه – «کارت سفید» (فقط زمانی که درخواست تأیید اقامت موقت ارائه می شود). کپی آخرین تصمیم در مورد اقامت موقت تایید شده یا برچسب های تایید اقامت موقت (فقط در هنگام ارائه درخواست برای تمدید اقامت موقت). شواهدی در مورد تحصیلات دانشگاهی که او را قادر می سازد به برنامه های دکترا نزدیک شود. شواهدی مبنی بر داشتن تجربه و دانشی که به پروژه تحقیقاتی مراجعه می کند. قرارداد بازدید از پروژه با سازمان علمی-پژوهشی قبل از ارائه درخواست اقامت موقت منعقد شده است که در آن مدت زمان تحقیق ذکر شده است. مدارک دال بر اینکه سازمان علمی-پژوهشی که قرارداد ملاقات منعقد شده است مسئولیت بیگانگان در طول مدت تحقیق را بر عهده می گیرد که شامل هزینه های معیشت، اسکان، غذا، بیمه درمانی و بازگشت می باشد. گواهي پزشكي مبني بر اينكه بيگانه از بيماري تهديد كننده سلامت عمومي در BiH رنج نمي برد (اصل يا كپي مصدق) كه نگذشته از 90 روز نگذشته باشد كه توسط مؤسسه پزشكي ذيصلاح براي انجام بررسي هاي پزشكي صادر شده است. گواهی پزشکی در موارد تمدید اقامت اضافه نمی شود مگر در موارد فوق العاده با ارزیابی مطب صالح. مدارک مربوط به بیمه درمانی تضمین شده در BiH برای اتباع خارجی (بیمه نامه، کپی کارت بهداشت، مدارک ثبت نام در صندوق سلامت، مدارک مربوط به بیمه درمانی مسافرتی فردی یا جمعی پرداختی و سایر شواهد). گواهی مقام صلاحیتدار در کشور مبدأ بیگانه مبنی بر اینکه هیچ گونه تعقیب کیفری و مجازاتی برای اعمال مجرمانه علیه وی تعیین نشده است. چنین گواهینامه نباید دیرتر از شش ماه قبل از تاریخ ارائه درخواست اقامت (اصل یا کپی تایید شده) صادر شود. این مدرک برای اتباع بیگانگانی که درخواست تمدید اقامت موقت را ارائه می کنند، لازم نیست، مگر در موارد فوق العاده پس از ارزیابی دفتر صحرایی ذیصلاح). مدرکی مبنی بر اینکه هیچ گونه رسیدگی کیفری در حال انجام نیست توسط دادگاه صالح در BiH صادر شده است، حداکثر 6 ماه قبل از ارائه درخواست و گواهی عدم سوء پیشینه صادر شده توسط وزارت امور داخلی ذیصلاح در BiH، در صورتی که چک ها به طور رسمی منتشر نشده باشند. زمانی که تایید اقامت باشد منتشر نمی شود). شواهدی مبنی بر مسکن تضمین شده در BiH - شواهدی مبنی بر تملک املاکی که در آن آپارتمان واقع شده است یا قرارداد اجاره آپارتمان، اظهارات صاحبخانه که در آن بیگانه مسکن تضمین کرده است که رضایت استفاده از آپارتمان را با شواهدی در مورد ملک یا استفاده از آپارتمان ارائه می دهد. تمام اسناد خارجی باید به یکی از زبان هایی که در بیهت استفاده رسمی می شود ترجمه شوند.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای کار – تحقیقات علمی در کشور بوسنی و هرزگوین
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ