Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت طولانی مدت با ویزای کار بنگلادش در کشور بنگلادش

از ایران به بنگلادش

توضیحات

اگر می خواهید کارمندان شرکت خود را به شعبه ای در بنگلادش بفرستید یا پیشنهاد شغلی در این کشور دریافت کرده اید، باید از سفارت برای ویزای کار درخواست دهید. لطفاً پیوند هزینه‌های هر کشور را اصلاح کنید تا از قیمتی که برای ملیت شما اعمال می‌شود مطلع شوید.

طول اعتبار

1 سال

مدت فرایند

10 روز ماه(های)

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

حداکثر 190دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

کارشناسان / مشاوران / کارمندان / افراد منصوب در دولت / نیمه دولتی / ارگان های خودمختار / پروژه ها و سازمان های معادل، افراد شاغل در سازمان های داخلی / خارجی / نیمه دولتی / رابط / صنعتی / تجاری یا سایر سازمان های مشابه و افراد منصوب تحت پیمانکار داخلی/خارجی/نیمه دولتی و در سازمانهای همتراز واجد شرایط اخذ ویزای استخدامی خواهد بود.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

نامه ای از کارفرما نامه تأیید / توصیه نامه از وزارت مربوطه یا هیئت سرمایه گذاری (BOI) یا سازمان مناطق پردازش صادرات بنگلادش (BEPZA). توصیه نامه از سازمان. انتصاب نامه یا اوراق قرارداد با شرایط و ضوابط کامل. دو کپی از عکس های 45x35mm. گذرنامه معتبر موجود (اصل پاسپورت) با حداقل اعتبار 6 ماه را ضمیمه کنید. لطفاً فرم درخواست آنلاین را پر کنید، آن را پرینت بگیرید و نسخه چاپی آن را به همراه مدارک مورد نیاز به سفارت ارسال یا ارسال کنید. در صورت بروز هر گونه مشکل فنی در این فرم، می توانید فرم دستی را در لینک زیر دانلود کرده، پر کرده، پرینت کرده و نسخه چاپی را به همراه مدارک مورد نیاز به سفارت ارسال کنید. هزینه ها: (چک نقدی یا شخصی پذیرفته نمی شود)، لطفاً به "سفارت بنگلادش" در قالب حواله / چک صندوق دار / چک رسمی پرداخت کنید. برای اطلاع از هزینه ویزای خود با توجه به ملیت خود، پیوند را اصلاح کنید.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای کار بنگلادش در کشور بنگلادش
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ