Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت طولانی مدت با ویزای کاری در کشور بوسنی و هرزگوین

از ایران به بوسنی و هرزگوین

توضیحات

برای اینکه بتوانید وظایف کاری خود را در بوسنی و هرزگوین انجام دهید، برای دریافت مجوز اقامت موقت باید برای مجوز کار اقدام کنید.

طول اعتبار

تا 1 سال

مدت فرایند

هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

5 سال

پیچیدگی

بالا

هزینه دولتی

86دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

مجوز کار از صندوق اشتغال. درخواست و مدارک کامل

به چه مدارکی نیاز دارید؟

درخواست صدور تاییدیه/ تمدید تایید اقامت موقت در BiH (شما می توانید فرم را در دفتر صحرایی تهیه کنید یا از وب سایت رسمی سرویس دانلود کنید، باید به طور کامل با دست یا تایپ شده باشد، با امضای متقاضی درخواست و روی یک ورق کاغذ، دو طرف چاپ می شود). 150 بام (86 دلار) هزینه اداری برای تأیید / تمدید اقامت موقت. عکس اخیر، اندازه 35x45mm. کپی گذرنامه - صفحه با داده ها، آخرین ورود به BiH، ویزا برای اقامت طولانی مدت - ویزای "D"، اعتبار زمانی سند سفر باید حداقل سه ماه بیشتر از مدت درخواست تایید اقامت موقت باشد. کپی فرم ثبت اقامتگاه بیگانه - «کارت سفید» (فقط زمانی که درخواست تأیید اقامت موقت را ارائه کند). کپی آخرین تصمیم / اطلاعیه اقامت موقت تایید شده یا برچسب تایید اقامت موقت (فقط در هنگام ارائه درخواست تمدید اقامت موقت. مجوز کار صادر شده توسط اداره ذیصلاح صندوق اشتغال. مدرک/گواهی سازمان امور مالیاتی مبنی بر پرداختی تعهدات مالیاتی و توسط اداره مالیات غیرمستقیم در مورد تعهدات پرداخت شده بر اساس مالیات های غیرمستقیم برای انجمن یا شرکت اقتصادی، که بیش از 90 روز از عمر آن نگذشته باشد، در صورتی که انجمن اقتصادی یا شرکتی با مقر در BiH باشد که مؤسس یا مؤسس آن بیگانه باشد. در مورد ثبت شخص حقوقی در دفتر دادگاه گواهی ارائه درخواست برای صدور پروانه کار در زمان تمدید اقامت موقت در صورتی که مجوز کار در لحظه ارائه درخواست تمدید اقامت صادر نشده باشد گواهی پزشکی حداکثر تا سه ماه صادر شود. قبل از تاریخ ارائه درخواستی که نشان می دهد فرد خارجی از بیماری که تهدیدی برای سلامت عمومی در BiH باشد، توسط موسسه پزشکی صالح برای انجام بررسی های پزشکی رنج نمی برد. گواهی پزشکی در موارد تمدید اقامت اضافه نمی شود مگر در موارد فوق العاده با ارزیابی مطب صالح. گواهی مقام صلاحیتدار در کشور مبدأ بیگانه مبنی بر اینکه هیچگونه تعقیب کیفری و مجازاتی برای اعمال مجرمانه علیه وی وضع نشده است. این گواهی نباید دیرتر از شش ماه قبل از تاریخ ارائه درخواست اقامت صادر شود. این شواهد برای افراد زیر سن 14 سالگی منتشر نمی شود، مگر در موارد فوق العاده پس از ارزیابی دفتر صحرایی ذیصلاح. شواهدی مبنی بر اینکه هیچ دادرسی کیفری در حال انجام نیست توسط دادگاه صالح در BiH صادر شده است، حداکثر شش ماه قبل از ارائه درخواست و گواهی عدم سوء پیشینه صادر شده توسط وزارت امور داخلی ذیصلاح در BiH، در صورتی که چک ها به طور رسمی منتشر نشده باشند (شواهد زمانی که تایید اقامت باشد منتشر نمی شود). شواهدی مبنی بر مسکن تضمین شده در BiH - شواهدی مبنی بر تملک املاکی که در آن آپارتمان واقع شده است یا قرارداد اجاره آپارتمان، اظهارات صاحبخانه که در آن بیگانه مسکن تضمین کرده است که رضایت استفاده از آپارتمان را با شواهدی در مورد ملک یا استفاده از آپارتمان ارائه می دهد. تمام اسناد خارجی باید به یکی از زبان هایی که در بیهت استفاده رسمی می شود ترجمه شوند.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای کاری در کشور بوسنی و هرزگوین
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ