Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت طولانی مدت با ویزای دانشجویی (نوع D) در کشور مولداوی

از ایران به مولداوی

توضیحات

این ویزا می تواند برای اتباع کشورهای ثالثی صادر شود که برای تحصیلات پیش دانشگاهی، دانشگاهی یا پس از دانشگاه، حسب مورد، یا برای دریافت مدارک علمی در موسسات آموزشی دولتی یا خصوصی معتبر، وارد جمهوری مولداوی شوند. به قانون

طول اعتبار

5 سال

مدت فرایند

15-30 روز ماه(های)

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

89.67دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزای ورود به جمهوری مولداوی. سند مسافرتی (گذرنامه) صادر شده در 10 سال گذشته با اعتبار حداقل 3 ماه پس از تاریخ مورد نظر برای خروج از قلمرو جمهوری مولداوی (در مورد افراد زیر سن قانونی - علاوه بر این گواهی تولد و گذرنامه نماینده قانونی) . یک تشک جدید، عکس رنگی (35x45mm). تاییدیه تایید تحصیل از موسسه آموزشی. بیمه پزشکی مسافرتی معتبر در قلمرو جمهوری مولداوی (حداقل پوشش 30000 یورو (33625 دلار)). مدرکی مبنی بر پرداخت واقعی هزینه تحصیل و نگهداری به میزان تعیین شده، به استثنای دانش پژوهان خارجی جمهوری مولداوی (در مورد اخیر، مدرکی مبنی بر داشتن بورسیه تحصیلی در مولداوی) و شرکت کنندگان در برنامه های تبادل دانشجو. مدرکی مبنی بر پرداخت واقعی هزینه تحصیل و نگهداری به میزان تعیین شده، به استثنای دانش پژوهان خارجی جمهوری مولداوی (در مورد اخیر، مدرکی مبنی بر داشتن بورسیه تحصیلی در مولداوی) و شرکت کنندگان در برنامه های تبادل دانشجو. رضایت والدین یا قیم در مورد اقامت برای تحصیل در مولداوی، در صورتی که فرد خارجی خردسال باشد. سوابق قضایی، ترجمه شده به رومانیایی یا انگلیسی. هزینه کنسولی: 40 یورو (44.83 دلار). در صورت شرکت یک خارجی در برنامه تبادل دانشجو، علاوه بر مدارک فوق باید ارائه شود: یک کپی از توافق نامه بین مؤسسات آموزشی برگزار کننده برنامه و تعهد نگهداری و اسکان.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای دانشجویی (نوع D) در کشور مولداوی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ