Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت طولانی مدت با ویزای خوداشتغالی اسپانیا در کشور اسپانیا

از ایران به اسپانیا

توضیحات

ویزای خوداشتغالی اسپانیا به یک خارجی اجازه می دهد تا برای زندگی و انجام کار یا فعالیت های خوداشتغالی حرفه ای وارد اسپانیا شود. این همچنین یک گزینه عالی برای Digital Nomads است که فریلنسر هستند در حالی که ما منتظر ویزای رسمی Digital Nomad برای شروع درخواست هستیم. هر خارجی، بالای 18 سال، که تبعه یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا کشورهای شینگن نیست، و قصد دارد برای انجام یک فعالیت سودآور به اسپانیا سفر کند، می‌تواند درخواست اجازه اقامت اولیه کند.

طول اعتبار

1 سال

مدت فرایند

1 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

90دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

ارائه یک پروژه برای کار از اسپانیا به عنوان یک فرد خوداشتغال. نشان دهید که درآمد یا بودجه کافی برای زندگی در اسپانیا دارید. مدارک کامل و فرم درخواست را ارائه دهید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

شماره شناسایی خارجی مربوطه (NIE): باید قبل از شروع درخواست در دفتر کنسولی پردازش شود. کپی تمام صفحات پاسپورت، از جمله صفحات خالی. فرم درخواست مجوز اقامت برای خوداشتغالی مدل EX-07 (1 نسخه)، به طور مناسب تکمیل و امضا شده است. پرداخت هزینه درخواست مجوز اقامت موقت مدل 790-052. پرداخت هزینه درخواست مجوز خوداشتغالی مدل 790-062. مدارک معتبر برای آموزش و در صورت لزوم، صلاحیت حرفه ای مورد نیاز قانونی برای انجام حرفه ای که برنامه ریزی شده است در اسپانیا انجام شود و در صورت لزوم، مدرک تایید شده در اسپانیا زمانی که برای انجام حرفه برنامه ریزی شده ضروری است. . پروژه تاسیس یا فعالیتی که باید انجام شود، که نشان دهنده سرمایه گذاری برنامه ریزی شده، بازده مورد انتظار آن و در صورت لزوم، مشاغل مورد انتظار برای ایجاد است. اسنادی مبنی بر وجود سرمایه گذاری مالی لازم برای اجرای پروژه یا تعهد حمایت کافی از سوی مؤسسات مالی یا سایرین. اصل گذرنامه، فرم درخواست ویزای ملی (2 کپی) و 1 قطعه عکس. سوابق کیفری پاک در کشور آخرین بار در 5 سال گذشته باقی مانده است. گواهی سلامت مطابق با لیست OMS بیماری های تهدید عمومی. کلیه مدارک باید به صورت اصل و کپی ارائه شوند.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با ویزای خوداشتغالی اسپانیا در کشور اسپانیا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ