Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت طولانی مدت با برنامه ویزای اقامت عشایری دیجیتال در کشور آنتیگوا و باربودا

از ایران به آنتیگوا و باربودا

توضیحات

برنامه ویزای اقامت عشایر آنتیگوا و باربودا که به عنوان ویزای نوماد دیجیتال آنتیگوا و باربودا نیز شناخته می شود، به کارگران راه دور اجازه می دهد تا در این بهشت گرمسیری زندگی کنند. الزامات کامل را در لیست های زیر بررسی کنید.

طول اعتبار

2 سال

مدت فرایند

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

1500دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

خوداشتغال یا کارگر از راه دور در یک شرکت باشید. یک پرداخت کننده مالیات ثبت شده در محل اقامت یا کشور بومی باشید نه در آنتیگوا و باربودا.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

یک عکس تمام رنگی در اندازه گذرنامه برای هر متقاضی با ویژگی های زیر: 2x2 اینچ (51x51mm)، سر باید بین 1 -1 3/8 اینچ (25x35mm) از پایین چانه تا بالای سر قرار گیرد. فرمت JPEG). یک کپی تمام رنگی از گذرنامه متقاضی (با اعتبار بیش از 2 سال) بیو صفحه با فرمت JPEG. گواهی تولد متقاضی اصلی و افراد تحت تکفل متقاضی نیز. ترخیص پلیس برای هر متقاضی بالای 16 سال. گواهی اشتغال یا خوداشتغالی: گواهی اشتغال، از جمله خوداشتغالی. وابستگان نیز باید این را نشان دهند. پوشش بیمه درمانی متقاضی و افراد تحت تکفل معتبر برای مدت اقامت در آنتیگوا و باربودا. پرداخت درخواست. به یاد داشته باشید که پرداخت های دولتی غیرقابل استرداد است. تمامی مدارک باید به صورت PDF و عکس ها به صورت JPEG ارسال شوند. اثبات وجوه توسط متقاضی اصلی که درآمد مورد انتظار حداقل 50000 دلار آمریکا برای دو سال اقامت در آنتیگوا و باربودا باشد.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با برنامه ویزای اقامت عشایری دیجیتال در کشور آنتیگوا و باربودا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ