Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت طولانی مدت با اقامت موقت – ویزای کار در کشور جمهوری دومینیکن

از ایران به جمهوری دومینیکن

توضیحات

جمهوری دومینیکن فرصت های شغلی زیادی را در بخش های مختلف ارائه می دهد. این کشور دارای اقتصاد قوی است و به طور مداوم در حال رشد است و آن را برای خارجی ها جذاب می کند. فرآیند دریافت ویزای کار نسبتا ساده است و می تواند از طریق سفارت یا کنسولگری محلی شما انجام شود. لازم است با وزارت کشور تماس بگیرید و مدارک پشتیبانی مانند پاسپورت و مدرک کار را ارائه دهید.

طول اعتبار

1 سال

مدت فرایند

90 روز ماه(های)

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

5 سال

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

600دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

پاسپورت با حداقل 18 ماه اعتبار. طبق آیین نامه کاربردی 631-11. یک موقعیت شغلی داشته باشید که مستلزم کار از جمهوری دومینیکن است.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

ویزای کار موقت (VTT). گواهی ولادت غیرطبیعی، آپستیل یا قانونی، در صورت لزوم. 4 عکس اخیر، از همین مجموعه: 2 عکس جلو و 2 عکس از سمت راست، سایز 2×2، زمینه سفید. گواهی عدم سوء پیشینه کیفری کشور مبدا یا کشوری که در 5 سال گذشته در آن اقامت داشته اید. قرارداد کار و تصمیم وزارت کار که دستور ثبت قرارداد مذکور را می دهد. اسناد تشکیل دهنده شرکت، کپی RNC، گواهی مالیات داخلی و هر مدرک دیگری که DGM لازم بداند. رسید معاینه پزشکی تایید شده توسط اداره کل مهاجرت - معاینه پزشکی باید ظرف 3 روز پس از پرداخت (با احتساب روز پرداخت) انجام شود در غیر این صورت باید مجددا پرداخت را انجام دهید. برای دانستن نتایج آنها باید 10 روز صبر کنید. کلیه اسنادی که در DGM سپرده شده اند باید اصل باشند و در صورت لزوم باید به صورت محضری، قانونی و آپستیل شده باشند. باید وارد پورتال سرویس DGM شوید. (https://personal.migracion.gob.do). نام کاربری و رمز عبور خود را در سامانه ثبت کنید (اگر قبلا ثبت نام کرده اید، نام کاربری و رمز عبور قبلی خود را وارد کنید). آخرین صورت‌حساب‌های بانکی حساب بانکی شخصی که هزینه سفر را تامین می‌کند. نامه درخواست، با ذکر دلایل شما برای درخواست اقامت و شرایط شخصی.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت طولانی مدت با اقامت موقت – ویزای کار در کشور جمهوری دومینیکن
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ