Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت دائم با گرین کارت EB5 – ویزای سرمایه گذاری مستقیم در کشور ایالات متحده

از ایران به ایالات متحده

توضیحات

بر اساس این برنامه، کارآفرینان (و همسران و فرزندان مجرد زیر 21 سال آنها) در صورتی که درآمد کسب و کارشان 1 میلیون دلار باشد، می توانند برای اقامت دائم (گرین کارت) در ایالات متحده درخواست دهند. این کشور قصد دارد 10 شغل دائمی برای کارگران ماهر ایالات متحده ایجاد یا حفظ کند. مراحل ثبت نام: 1- جمع آوری مدارک لازم و انتقال سرمایه به امانی. ارسال فرم I-526.2- پس از تأیید درخواست فرم I-526: وضعیت خود را به عنوان یک مقیم دائم مشروط در ایالات متحده با پر کردن فرم I-485، درخواست ثبت اقامت دائم یا تنظیم وضعیت، با تابعیت ایالات متحده تنظیم کنید. و خدمات مهاجرت برای دریافت ویزای EB-5 از خارج از کشور برای ورود به ایالات متحده، درخواست DS-260، ویزای مهاجرت و ثبت نام بیگانگان را به وزارت امور خارجه ایالات متحده ارسال کنید. 3- در صورت تایید درخواست شما باید معاینه کامل پزشکی و مصاحبه انجام دهید. 4- صدور ویزای سرمایه گذاری EB5 توجه: با تایید دادخواست I-485 یا ورود به ایالات متحده برای ویزای مهاجرتی EB-5، به سرمایه گذاران EB-5 و افراد تحت تکفل آنها گرین کارت مشروط به مدت دو سال اعطا می شود.

طول اعتبار

2 سال

مدت فرایند

12-14 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

5 سال

تبدیل به اقامت دائم

5 سال

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید یک پاسپورت معتبر داشته باشید شما باید یک سابقه کیفری تمیز داشته باشید همه سرمایه گذاران EB-5 باید در یک شرکت تجاری جدید سرمایه گذاری کنند. باید پروژه را برای سرمایه گذاری خود بیابند و نقش مدیریتی مستقیم در نظارت بر آن داشته باشند. فرد باید یک طرح تجاری برای ایجاد یا حفظ 10 شغل تمام وقت دائمی برای کارگران واجد شرایط ایالات متحده داشته باشد. متقاضی باید گواهی پزشکی و شخصیت خوب همراه با گزارش پلیس ارائه دهد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

گذرنامه فعلی یا سایر مدارک شناسایی معتبر مسافرتی یک گزارش پلیس با گواهی شخصیت خوب و گزارش پزشکی مدرکی مبنی بر اینکه شما سرمایه گذاری کرده اید یا به طور فعال در حال سرمایه گذاری در یک شرکت تجاری جدید "به منظور سود" هستید، که یک شرکت تجاری است. یا در مدیریت شرکت تجاری جدید (از طریق کنترل روزانه مدیریتی یا از طریق تدوین خط مشی) مشغول خواهند شد. شواهدی مبنی بر اینکه شما سرمایه گذاری کرده اید یا به طور فعال در فرآیند سرمایه گذاری 1 میلیون دلاری هستید و از راه های قانونی به دست آمده است. اگر کارمندان مورد نیاز قبلاً استخدام نشده اند، باید یک طرح تجاری جامع ارائه دهید که نشان دهنده آن باشد. شواهدی مبنی بر اینکه تعداد کارمندان موجود در حداقل سطح قبل از سرمایه گذاری برای مدت حداقل 2 سال حفظ می شود یا خواهد بود. فتوکپی سوابق مالیاتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با گرین کارت EB5 – ویزای سرمایه گذاری مستقیم در کشور ایالات متحده
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ