Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت دائم با ویزای با مهارت بالا در کشور برزیل

از ایران به برزیل

توضیحات

VIPER را می توان به خارجیانی که داوطلبانه به کشور می آیند، برای تصدی سمت مدیر، مدیر یا مدیر یک نهاد مذهبی، یک خدمات اجتماعی یا سازمان غیردولتی، که توسط یک شخص حقوقی مستقر در برزیل استخدام نشده اند، اعطا کرد.

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

6-8 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

48 ماه

تبدیل به اقامت دائم

2 ماه)

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

حداکثر 250دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به پاسپورتی دارید که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. شما نیاز به مدرک ثبت نام در شورای رفاه اجتماعی دارید. شما به تجربه حرفه ای و صلاحیت های سازگار با فعالیت هایی که باید انجام دهید نیاز دارید. شما باید شخصیت خوبی داشته باشید شما باید در سلامت کامل باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

اصل و فتوکپی پاسپورت. اصل گواهی ترخیص پلیس. رزومه. اصل یا کپی گواهی ازدواج (در صورت وجود). مدارک نشانی محل سکونت صورت حساب بانک. 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت اصل یا کپی گواهی شده شناسنامه (در صورت وجود). گواهی پزشکی. اساسنامه یا اساسنامه سازمان که به طور مقتضی در مرجع ذیصلاح به ثبت رسیده باشد. قانون معرفی، انتصاب یا انتخاب مدیران فعلی. گواهی ثبت نام در شورای رفاه اجتماعی در صورت لزوم یا گواهی صلاحیت به عنوان سازمان جامعه مدنی و منافع عمومی صادر شده از وزارت دادگستری (در صورت لزوم). سندی که محل خدمت داوطلبانه و فعالیت هایی که باید توسط خارجی انجام شود را توصیف می کند. مدت مسئولیت از سوی سازمانی که حمایت از خارجی را در طول اقامت وی در برزیل و بازگشت وی به کشور مبدأ خود به عهده می گیرد. مدت مسئولیت از طرف سازمان حامی که هر گونه مسئولیت مالی را برای هزینه های پزشکی، برای خارجی ها و افراد وابسته، در صورت وجود، در طول کل اقامت بر عهده می گیرد. سندی که گواه تجربه حرفه ای و صلاحیت های سازگار با فعالیت هایی است که باید انجام شود. اثبات اینکه نهاد در حال فعالیت کامل و منظم است. سند انتصاب خارجی برای این سمت که به درستی در مرجع ذیصلاح ثبت شده باشد.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با ویزای با مهارت بالا در کشور برزیل
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ