Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت دائم با ویزای اقامت سرمایه گذار – 10 میلیون در کشور نیوزلند

از ایران به نیوزلند

توضیحات

اگر یک خارجی هستید و 10 میلیون دلار نیوزلند (تقریباً 6731700 دلار آمریکا) برای سرمایه گذاری در نیوزیلند در یک دوره 3 ساله دارید، می توانید برای اقامت نیوزلند درخواست دهید. روند درخواست: فرم درخواست خود را پر کنید و به نیوزلند ارسال کنید. مرکز مهاجرت با مدارک، هزینه درخواست، و مالیات مهاجرت تاییدیه برای انتقال وجه دریافت کنید وجه را انتقال دهید و سرمایه گذاری خود را ظرف 12 ماه پس از تایید انجام دهید ویزای اقامت را دریافت کنید و با وابستگان خود به نیوزلند سفر کنید. شرایط در پایان سرمایه گذاری سه ساله خود را داشته باشید، سپس واجد شرایط اقامت دائم در نیوزیلند شوید

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

128 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

48 ماه

تبدیل به اقامت دائم

1 ماه)

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

3330 (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید پاسپورت معتبر داشته باشید. شما باید شخصیت و سلامت خوبی داشته باشید. برای واجد شرایط بودن به عنوان سرمایه گذار باید شواهدی داشته باشید. شما باید حداقل داشته باشید. 10 میلیون دلار نیوزلند (تقریباً 6731700 دلار) سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری در نیوزلند به مدت 3 سال، در دسته سرمایه گذاری قابل قبول. برای واجد شرایط بودن برای اقامت دائم باید تا پایان برنامه سرمایه گذاری 3 ساله تمام معیارها را رعایت کنید. الزامات اضافی ممکن است بر اساس مورد وجود داشته باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

عدد عکس سایز پاسپورت کپی پاسپورت و شناسنامه. گواهی ازدواج و گواهی فرزند ارائه شود (در صورت وجود). گواهی ترخیص پلیس نتایج رادیوگرافی قفسه سینه و معاینه پزشکی. اسنادی که شواهدی مبنی بر سرمایه‌گذاری نامزدی شما ارائه می‌کنند، مانند صورت‌حساب‌های بانکی، ارزیابی دارایی، اسناد مالکیت، و غیره (در صورت لزوم). شواهدی از یک حرفه ای مورد اعتماد مانند یک حسابدار رسمی یا وکیل که نشان می دهد 10 میلیون NZD شما یک سرمایه گذاری پذیرفته شده است. با بررسی لینک بیشتر بدانید. مدارک منبعی را که سرمایه‌گذاری به دست آورده‌اید، به عنوان مثال صورت‌حساب‌های بانکی، اسناد مالکیت، و غیره ارائه دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه‌گذاری با مشارکت، این پیوند را بررسی کنید. اسناد اضافی ممکن است بر اساس موارد مورد نیاز باشد.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با ویزای اقامت سرمایه گذار – 10 میلیون در کشور نیوزلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ