Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت دائم با ویزای اقامت در کشور گواتمالا

از ایران به گواتمالا

توضیحات

فردی که دارای وضعیت اقامت موقت است، در صورتی می تواند اقامت دائم دریافت کند که به مدت 24 ماه در گواتمالا اقامت موقت داشته باشد و به مقامات مهاجرت ثابت کرده باشد که وضعیت خود ثابت است (همانجا). علاوه بر این، ماده 42 قانون مهاجرت (Ley de Migración) بیان می کند که فردی می تواند اقامت دائم را دریافت کند که حداقل یک سال با یک شهروند گواتمالایی ازدواج کرده باشد.

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

12 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

34 ماه

تبدیل به اقامت دائم

2 ماه)

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

400دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به پاسپورت دارید. شما نیاز به مدرک اعتبار پاسپورت دارید. باید رفتار خوبی داشته باشی شما نیاز به ویزای اقامت موقت دارید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

اصل پاسپورت و فتوکپی تایید شده. گواهی مبنی بر اعتبار گذرنامه صادر شده توسط نمایندگی دیپلماتیک معتبر در گواتمالا یا گواهی تولد گواهی شده در صورتی که کشور مبدا متقاضی روابط دیپلماتیک با گواتمالا نداشته باشد. اثبات عدم وجود سابقه کیفری در کشوری که متقاضی طی پنج سال قبل از درخواست در آن زندگی کرده است. اگر چنین سندی در آن کشور وجود نداشته باشد، گواهی لازم است که نشان دهد کشور چنین سندی را صادر نمی کند، همانطور که گواهی مبنی بر عدم وجود سابقه کیفری است. گواهی تایید شده از یک حامی گواتمالایی. یک کپی از تصمیم مربوط به اعطای اقامت موقت. ویزای اقامت موقت معتبر

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با ویزای اقامت در کشور گواتمالا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ