Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت دائم با مسیر کارآفرینی در کشور کانادا

از ایران به کانادا

توضیحات

مسیر کارآفرین تجدید شده جایگزین جریان MPNP-B قبلی می شود. این به منیتوبا اجازه می‌دهد تا افراد تجاری واجد شرایط را از سراسر جهان که قصد و توانایی مهاجرت به مانیتوبا و ایجاد، خرید کسب‌وکار یا شریک شدن در یک کسب‌وکار موجود را دارند، در 24 ماه اول ورود به کانادا برای کار موقت، استخدام و معرفی کند. مجوز متقاضیان دیگر نیازی به ارائه سپرده 100000 دلاری به دولت منیتوبا ندارند. فرآیند درخواست: مرحله 1: خود ارزیابی تعیین کنید که حداقل معیارهای مسیر کارآفرینی را دارید. تکمیل فرم خودارزیابی مرحله 2: در منیتوبا کاوش کنید و درباره مفهوم تجاری خود تحقیق کنید. بازدید اکتشافی حضوری و شرکت در سمینارهای تجاری ارائه شده توسط شعبه برنامه های مهاجرت بخش مهاجرت و فرصت های اقتصادی هر دو تشویق می شوند. تکمیل فرم مفهوم کسب و کار مرحله 3: فرم های خود ارزیابی و مفهوم تجاری خود را به MPNP ارسال کنید پس از تکمیل تحقیقات خود در مورد بازار منیتوبا، می توانید فرم های خود را از طریق ایمیل به [email protected] ارسال کنید. فرم های زیر مورد نیاز است: فرم مفهوم کسب و کار شما. فرم خود ارزیابی شما؛ و کد رفتار برای نمایندگان مهاجرت (در صورت وجود). پاسخ برای شما ایمیل خواهد شد. اگر حداقل الزامات معیارهای جریان را برآورده نکنید، مفهوم کسب و کار شما بررسی نخواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید که مفهوم تجاری یک برنامه کاربردی برای MPNP نیست. مرحله 4: درخواست کامل خود را به MPNP ارسال کنید اگر یک نامه مشاوره برای درخواست (LAA) به MPNP برای شما ارسال شده است، یک ایمیل حاوی دستورالعمل های دقیق دریافت خواهید کرد. دستورالعمل ها و چک لیست اسناد را بخوانید و دنبال کنید. ارسال الکترونیکی (ایمیل) کلیه فرم های استانی و فدرال الزامی است. کپی های فیزیکی این فرم ها پذیرفته نخواهد شد. کپی های فیزیکی (کپی هارد) مدارک پشتیبان را می توان از طریق پست یا حضوری ارسال کرد. دارایی خالص شخصی شما توسط یک تامین کننده شخص ثالث تایید شده توسط MPNP تایید می شود. تمام مدارک فهرست شده در دستورالعمل ها و چک لیست اسناد و گزارش تأیید ارزش خالص شما باید ارسال شود و هزینه درخواست شما باید ظرف 120 روز پس از دریافت LAA پرداخت شود تا درخواست شما کامل تلقی شود. مرحله 5: ارزیابی برنامه درخواست کامل شما توسط MPNP ارزیابی خواهد شد. این ممکن است شامل یک مصاحبه باشد. اگر درخواست شما تمام الزامات MPNP را برآورده می کند، MPNP یک نامه تایید را برای شما ایمیل می کند. قبل از اینکه MPNP نامه پشتیبانی برای مجوز کار به شما بدهد، باید یک توافقنامه عملکرد تجاری را امضا کنید. مرحله 6: راه اندازی کسب و کار خود در منیتوبا با مجوز کار خود، می توانید طرح کسب و کار خود را اجرا کنید. افسران مهاجرت تجاری MPNP شعبه برنامه های مهاجرت می توانند با اطلاعات، بازخورد و راهنمایی به شما کمک کنند. مرحله 7: دریافت نامزدی MPNP هنگامی که MPNP تأیید کرد که شما شرایط و ضوابط BPA را با موفقیت تکمیل کرده اید، MPNP برای شما گواهی نامزدی صادر می کند. پس از نامزد شدن، می توانید برای اقامت دائم به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا اقدام کنید.

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

24 تا 30 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

36 ماه

تبدیل به اقامت دائم

1 ماه)

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

1840دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

تجربه تجاری: متقاضی باید حداقل سه سال سابقه کار تمام وقت در پنج سال گذشته داشته باشد، چه به عنوان یک صاحب کسب و کار فعال یا در نقش مدیریت ارشد یک کسب و کار موفق کار کند. به صاحبان مشاغل در مقایسه با مدیران ارشد امتیاز بیشتری داده می شود. صاحبان مشاغل باید حداقل 33 1/3٪ مالکیت داشته باشند تا واجد شرایط دریافت امتیاز باشند. تسلط بر زبان های رسمی: متقاضی باید حداقل CLB/NCLC 5 در زبان تایید شده IRCC داشته باشد. تحصیلات: متقاضی باید دارای حداقل مدرک دبیرستان کانادایی باشد. سن: بدون حداقل یا حداکثر سن. با این حال، امتیاز به داوطلبان 25 تا 49 سال اختصاص داده می شود. سرمایه گذاری تجاری: متقاضی باید حداقل سرمایه گذاری 250000 دلار برای مشاغل واقع در منطقه پایتخت مانیتوبا داشته باشد. یا 150000 دلار اگر یک کسب و کار در خارج از منطقه پایتخت منیتوبا واقع شده باشد. کسب و کار پیشنهادی باید حداقل یک شغل برای یک شهروند کانادایی یا یک مقیم دائم در منیتوبا ایجاد یا حفظ کند (به استثنای صاحبان کسب و کار و/یا بستگان نزدیک آنها). بازدید تحقیقاتی تجاری: یک طرح تجاری مورد نیاز است و بخشی جدایی ناپذیر از برنامه است. سازگاری: اگر متقاضی یا همسر همراه، شریک حقوق عمومی دارای CLB/NCLC 5 یا بالاتر، داشتن یکی از بستگان نزدیک که در حال حاضر بیش از یک سال در منیتوبا اقامت داشته باشد، یک برنامه تحصیل تمام وقت برای حداقل یک سال را به پایان رسانده باشد، امتیاز تخصیص داده می شود. سال در یک موسسه پس از متوسطه در مانیتوبا. یا حداقل شش ماه کار تمام وقت مستمر در مانیتوبا را تکمیل کرده باشند. متقاضی باید دارایی خالص شخصی حداقل 500000 دلار باشد. توافقنامه عملکرد تجاری: پس از تأیید درخواست، باید قبل از اینکه MPNP نامه پشتیبانی برای درخواست مجوز کار برای شما صادر کند، یک توافقنامه عملکرد تجاری (BPA) امضا شود.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فتوکپی از کلیه گواهی های تولد، ازدواج، طلاق، گواهی جدایی و/یا فوت مناسب برای خود و همسرتان، کارت ملی/گواهی هویت یا Cedula (در صورت وجود) ارسال کنید. ارائه فتوکپی از شناسنامه هر کودک (که شامل نام والدین او می باشد)، مدارک فرزندخواندگی، اثبات حضانت برای کودکان زیر 19 سال. فتوکپی گذرنامه هایی که حداقل یک سال اعتبار دارند برای خود، همسرتان ارسال کنید. و فرزندان وابسته فتوکپی مدارک تحصیلی، دیپلم یا گواهینامه و ریز نمرات را ارسال کنید. نتایج آزمون مهارت زبان برای متقاضی اصلی و/یا همسر، در صورت وجود، اگر اقوام نزدیک در منیتوبا دارید، فتوکپی مدارکی که نشان دهنده رابطه مانند گواهی تولد یا ازدواج خویشاوند نزدیک در کانادا است (با نشان دادن نام والدین مشترک) ارسال کنید. . ارسال فتوکپی از رزومه (یا رزومه)؛ خلاصه ای از تجربیات تجاری، تجربه کاری و مدارک تحصیلی شما. فتوکپی محضری از قراردادهای کار / کار، در صورت وجود و نمودار سازمانی برای بنگاه (هایی) که متقاضی اصلی با آنها کار کرده است، با ذکر جایگاه وی در نمودار و تعداد کارکنان هر بنگاه ارائه کنید. گزارش کاملی از بیانیه ارزش خالص شخصی یا اطلاعات مالی ارسال کنید.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با مسیر کارآفرینی در کشور کانادا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ