Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت دائم با مجوز مهاجرت رده D – حرفه در کشور قبرس

از ایران به قبرس

توضیحات

اتباع خارجی که قصد دارند به صورت خوداشتغالی در یک حرفه یا علمی در جمهوری قبرس کار کنند، می توانند برای ویزای رده D مجوز مهاجرت اقدام کنند، مشروط بر اینکه شرایط را داشته باشند.

طول اعتبار

ماه(های) طولانی زندگی

مدت فرایند

6 - 12 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

2 ماه)

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

560 تقریبادلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید سرمایه کافی داشته باشید. متقاضی باید حداقل 30000 یورو سرمایه را به حسابی واریز کند که برای مدت حداقل سه سال تعهد خواهد شد. متقاضی باید ثابت کند که حداقل 30000 یورو درآمد سالانه در اختیار دارد. متقاضی باید همراه با درخواست، سند مالکیت یا قرارداد بیع را به نام خود و/یا همسرش که رسماً در اداره زمین و نقشه برداری بایگانی شده است، یک ملک را به ارزش کل بازار ارائه کند. حداقل 300.000 یورو (مالیات بر ارزش افزوده شامل آن نمی شود) و رسید پرداخت رسمی حداقل 200.000 یورو (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده). متقاضی باید بیمه نامه درمانی برای متقاضی و افراد تحت تکفل داشته باشد. متقاضی نباید دارای سابقه کیفری باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

کپی پاسپورت معتبر متقاضی و افراد تحت تکفل. رزومه. نامه اصلی از یک موسسه مالی در قبرس (بانک، قبرس) با سپرده 30.000 یورو، به مدت سه سال تعهد شده است. عنوان مالکیت یا قرارداد فروش ملک ساخته شده در قبرس با حداقل ارزش بازار 300000 یورو (اصل یا کپی واقعی). اگر هنوز عنوان مالکیت به دست نیامده است، متقاضی باید قرارداد فروش را با مهر کمیسیون تمبر و اداره زمین و نقشه برداری و گواهی پرداخت حداقل 200000 یورو ارائه کند. مبالغ پرداخت شده برای ملک باید ثابت شود. از خارج به قبرس منتقل شده باشد. اظهارات رسمی متقاضی و همسرش مبنی بر اینکه قصد ندارند هیچ نوع شغلی را در قبرس انجام دهند. بیمه نامه درمانی برای متقاضی و افراد تحت تکفل او. گواهی ازدواج که به درستی تایید شده باشد (ترجمه رسمی و تایید شده). گواهی تولد کودکان به درستی تایید شده (ترجمه رسمی و تایید شده).

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با مجوز مهاجرت رده D – حرفه در کشور قبرس
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ