مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت دائم با مجوز اقامت مراقبین ساکن (گزینه 1) در کشور کانادا

از ایران به کانادا

توضیحات

شما ممکن است پس از داشتن تجربه کاری زیر تحت برنامه مراقبین زنده (LCP) واجد شرایط درخواست برای اقامت دائم در کانادا باشید: · 24 ماه کار مجاز تمام وقت در کانادا. · تجربه کاری باید کسب شود. در عرض چهار سال از تاریخ ورود خود. · شما دارای مجوز کار معتبر برای کار در خانه ای هستید که خدمات نگهداری از کودکان، سالمندان یا معلولان را ارائه می دهد. برای دستیابی به اقامت دائم تحت برنامه LCP، باید کار LCP داشته باشید. مجوز برای اطلاع از نحوه دریافت آن، بررسی کنید: برای مجوز کار LCP درخواست دهید. تجربه کاری شما تحت برنامه مراقبان ساکن ممکن است به شما اجازه دهد از طریق “مراقبت از کودکان” یا “مراقبت از افراد با نیازهای پزشکی بالا” برای اقامت دائم درخواست دهید. مسیر فرآیند درخواست: · بسته درخواست خود را دریافت کنید. · تمام فرم ها را طبق راهنما پر کنید. · تمام اسناد، فرم ها، درخواست ها را به همراه هزینه جمع آوری کنید و آنها را به مرکز رسیدگی به پرونده در ادمونتون، کانادا پست کنید. توجه: باید خود را ارائه دهید. اثر انگشت و عکس (بیومتریک) هنگام درخواست اقامت دائم اگر اهل اروپا، خاورمیانه یا آفریقا هستید.

طول اعتبار

مادام العمر

مدت فرایند

24 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

36 ماه

تبدیل به اقامت دائم

1 ماه)

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

764دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید حداقل 24 ماه در کانادا تحت برنامه Live-in Caregiver کار کرده باشید. شما باید مجوز کار معتبری داشته باشید تا در خانه ای کار کنید که برای کودکان، سالمندان یا معلولان نگهداری می شود. تجربه کاری شما باید ظرف چهار سال از تاریخ ورود شما به دست آید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

نامه ای از کارفرمای فعلی با تاریخ شروع و اینکه هنوز برای او کار می کنید. قرارداد با کارفرمای فعلی و قبلی بیانیه درآمد نشان دهنده ساعات کار و کسورات انجام شده توسط کارفرمایان. سوابق دستمزد و کسر ارسال شده به اداره درآمد کانادا (CRA) توسط کارفرما. سابقه اشتغال (ROE) از همه کارفرمایان قبلی. اعلامیه ارزیابی صادر شده توسط اداره درآمد کانادا (CRA) توسط کارفرما از تاریخی که شما به عنوان یک برنامه مراقب زنده وارد کانادا شده اید. فتوکپی صفحات پاسپورت معتبر شما و هر یک از اعضای خانواده. دو عکس اندازه گذرنامه از شما و همه اعضای خانواده در کانادا که نام و تاریخ تولد فقط روی 1 عکس چاپ شده است. گواهی تولد و یا گواهی غسل تعمید برای شما و همه اعضای خانواده تان. اگر متاهل هستید، گواهی ازدواج، گواهی روابط قانونی مشترک (در صورت وجود) را وارد کنید. طلاق، ابطال یا گواهی فوت، اگر قبلا ازدواج کرده اید. اوراق حضانت فرزندان تحت تکفل (در صورت وجود). اصل تمام گواهی های پلیس برای شما و همه اعضای خانواده (در صورت لزوم شامل جزئیات محکومیت کیفری). فتوکپی عفو دریافت شده از هیئت ملی آزادی مشروط (در صورت وجود). ترجمه تایید شده اسنادی که به زبان انگلیسی نیستند. کپی رسید که مبلغ پرداختی را نشان می دهد. این چک لیست سند (IMM 5282)، لینک را برای دریافت آن بررسی کنید.

لینک مرجع دولتی

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با مجوز اقامت مراقبین ساکن (گزینه 1) در کشور کانادا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

کتاب رایگان: راهنمای خرید کسب و کار خارجی برای ایرانیان

در این کتابچه با مجموعه مواردی که پیش از خرید یک کسب و کار سود آور باید انجام دهید آشنا می شوید.  

ویزای استارت آپ