Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت دائم با طرح توسعه املاک (سرمایه گذاری در 500000 تومان) در کشور موریس

از ایران به موریس

توضیحات

طرح توسعه املاک (PDS) امکان توسعه ترکیبی از آپارتمان ها را برای فروش به غیرشهروندان، شهروندان و اعضای دیاسپورای موریس فراهم می کند. طرح توسعه املاک یک برنامه سرمایه گذاری دارایی برای خارجی ها است. خریداران (با همسر و فرزندان) با PDS 500000 دلاری واجد شرایط اقامت دائم تا 10 سال هستند. تصمیم به میزان سرمایه گذاری بستگی دارد. این برنامه توسعه واحدهای مسکونی لوکس، فضاهای با کیفیت، امکانات رفاهی و اجتماعی درجه یک و غیره را فراهم می کند. چگونه می توانم برای طرح توسعه املاک در موریس درخواست کنم؟ در ابتدا، هر خریدار باید یک درخواست رسمی به هیئت سرمایه گذاری (BOI) در پورت لوئیس ارسال کند تا ملکی تحت طرح PDS به دست آورد. کلیه درخواست های اخذ باید همراه با اطلاعات و مدارک بر اساس راهنمایی رسمی شورا باشد.

طول اعتبار

حداکثر 120 ماه

مدت فرایند

4 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

24 ماه

تبدیل به اقامت دائم

1 ماه)

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما می توانید یک شهروند موریس، یک غیر شهروند یا یکی از اعضای دیاسپورای موریس باشید. یا شرکتی که تحت قانون شرکتها تأسیس یا ثبت شده است. یا یک انجمن که سند تشکیل آن نزد اداره ثبت شرکتها سپرده می شود. یا یک شرکت تضامنی تحت قانون شرکت های محدود. یا تراست، که در آن خدمات امانتداری توسط یک متولی واجد شرایط ارائه می شود. یا یک بنیاد تحت قانون بنیادها. شما باید یک طرح تجاری تفصیلی حاوی پیشینه مروجین/سهامداران، اجزاء و شرح پروژه، طرح بازاریابی، برنامه کاری و برنامه زمانبندی اجرا، ساختار مالی دقیق پروژه، ساختار سرمایه داشته باشید. شما باید نامه تاییدیه را از EDB (هیئت توسعه اقتصادی) دریافت کنید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست به طور مناسب تکمیل و امضا شده باید ارسال شود. گواهی تاسیس همراه با ثبت سهامداران. قطعنامه هیئت مدیره برای معرفی «مدیر» که از طرف شرکت PDS عمل خواهد کرد. طرح تجاری تفصیلی شامل: پیشینه مروجین و سرمایه گذاران، اجزاء و شرح پروژه، تاریخ پیشنهادی شروع ساخت، طرح های بازاریابی، ساختار مالی تفصیلی پروژه (جریان نقدی پیش بینی شده، صورت درآمد سالانه، قیمت فروش). طرح مکان/مکان توسط نقشه بردار زمین و طرح زمینه طبق طرح کلی. طرح جامع تفصیلی برای کل پروژه - سندی که با یک نقشه، مفهوم کلی توسعه را توصیف می کند. سند مالکیت مالک زمین فعلی در صورتی که مروج زمینی را به عنوان "تصویر سرمایه" در پروژه آورده باشد. گزارش ارزش گذاری ملک موضوع (تهیه شده توسط ارزیاب اجاره شده) محل اجرای پروژه. اسنادی که اثبات وجود وجوه را نشان می دهد - تأییدیه بانک یا توافق نامه ای که نشان می دهد سرمایه گذار توانایی و وجوه موجود برای پروژه را دارد.

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع
Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت دائم با طرح توسعه املاک (سرمایه گذاری در 500000 تومان) در کشور موریس
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ