مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت کوتاه مدت با کوتاه مدت (ویزای شینگن “C”) در کشور هلند

از ایران به هلند

توضیحات

برخی از شهروندان کشورهای ثالث که مایل به اقامت حداکثر 90 روزه در هلند برای مقاصد تجاری هستند، نیاز به ویزای معتبر دارند.

طول اعتبار

90 روز ماه(های)

مدت فرایند

1 تا 2 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

72دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما یک سند مسافرتی معتبر دارید، به عنوان مثال یک پاسپورت. شما تهدیدی برای نظم عمومی، امنیت ملی یا روابط بین المللی یکی از کشورهای شنگن نیستید. شما یک هدف تجاری با منافع اقتصادی برای هلند دارید. نمونه هایی از اهداف تجاری عبارتند از: جلسه یا آموزش در یک واحد تجاری مستقر در هلند. خرید و فروش محصولات، معاملات تجاری و مناقصه. شرکت در نمایشگاه، کنفرانس یا سمینار. شرکت در یک رویداد فرهنگی یا ورزشی. محل کار یا تحصیل (کمتر از 90 روز). شما توسط یک شرکت یا سازمان دهنده در هلند دعوت شده اید (مانند یک بنیاد، یک سازمان داوطلب، انجمن ورزشی، برگزار کننده نمایشگاه، کلیسا یا موسسه دولتی). شما تمکن مالی کافی برای انجام تجارت در هلند و همچنین برای اقامت در هلند، ترانزیت و/یا سفر برگشت دارید: شرکت خارج از کشور (که برای آن کار می کنید) در یک دعوت نامه مشخص می کند که چه کسی مسئول آن است. هزینه (بلیت هواپیما، هتل، حمل و نقل، بیمه درمانی). یا حداقل 34 یورو برای هر نفر در روز برای مدت اقامت خود در هلند دارید. شما یک بیمه درمانی مسافرتی به نام خود گرفته اید. این بیمه حداقل 30000 یورو برای هزینه های پزشکی در هلند/منطقه شنگن پوشش می دهد. شما دلایل کافی برای بازگشت به کشور مبدا یا محل اقامت خود دارید. به عنوان مثال، به دلیل اینکه شما در آنجا کار، فرزندان (در سن مدرسه) یا خانه شخصی خود دارید. فقط داشتن بلیط رفت و برگشت کافی نیست.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا، تکمیل و امضا شده است. سند مسافرتی معتبر 2 عدد عکس پاسپورت یک دعوت نامه اصلی و امضا شده از یک شرکت یا سازمان در هلند. شواهد مستندی که نشان می دهد شرکتی که در آن کار می کنید دارای تمکن مالی کافی برای انجام تجارت در هلند و همچنین اقامت در هلند، ترانزیت و/یا سفر برگشت است. یک کپی از مدرک بیمه درمانی مسافرتی. مدارک مستندی که نشان می دهد شما شغلی در کشور مبدا یا محل اقامت دارید. به عنوان مثال: اظهارنامه کارفرما و/یا قرارداد کار. کپی از صورتحساب های بانکی 6 ماه گذشته که نشان می دهد شما دارای امکانات کافی هستید. یک گزینه برای یا رزرو (موقت) بلیط رفت و برگشت.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت کوتاه مدت با کوتاه مدت (ویزای شینگن “C”) در کشور هلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ