مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت کوتاه مدت با طرح کاری غیر معمول ایرلند در کشور ایرلند

از ایران به ایرلند

توضیحات

هنگامی که یک شهروند غیر منطقه اقتصادی اروپا می‌خواهد در ایرلند کار کند، معمولاً باید از طریق دپارتمان تجارت، تجارت و استخدام (DETE) برای مجوز استخدام اقدام کند. قوانین مجوزهای استخدام چارچوبی را برای سیستم مجوز استخدام DETE فراهم می کند. به منظور تسهیل اشتغال تخصصی و بسیار ماهر با ماهیت کوتاه مدت (معمولاً کمتر از 90 روز) که توسط قانون مجوز استخدام فعلی پشتیبانی نمی شود، وزارت دادگستری و شرکت، تجارت و استخدام (DETE) طرح کاری غیر معمول را توسعه دادند. (AWS). برخی دیگر از شرایط استخدامی نیز در نتیجه مشاوره با سایر ادارات و سازمان های دولتی (از جمله وزارت کشاورزی، غذا و دریایی، وزارت بهداشت، و اداره خدمات بهداشتی درمانی (HSE)) توسط طرح کاری غیر معمول پشتیبانی می شود. شما باید برای مجوز AWS خود از طریق پورتال برنامه آنلاین درخواست دهید: اینجا.

طول اعتبار

90 روز ماه(های)

مدت فرایند

20 روز ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

معلول

هزینه دولتی

275دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

اگر تبعه غیر منطقه اقتصادی اروپا هستید که در شرایط خاص، توسط یک شرکت/سازمان مستقر در ایالت ملزم به انجام کار هستید، واجد شرایط درخواست مجوز برنامه کاری غیر معمول هستید. در مواردی که کمبود مهارت شناسایی شده است ارائه مهارت های تخصصی یا بالا به یک صنعت، کسب و کار یا مؤسسه دانشگاهی برای مدت کوتاهی برای تسهیل دوره کارآموزی با حقوق که در آن دوره کارآموزی مفید یا لاینفک (الزامی برای فارغ التحصیلی) در دوره مورد مطالعه است. احترام به دانشجویان سطح 3 که در خارج از ایالت در مؤسسات تأیید شده/معتبر تحصیل می کنند (کارآموزی پزشکی و بدون حقوق مجاز نیست) به عنوان یک پزشک محلی که توسط یک آژانس استخدام و پرداخت می شود - بخش بیمارستان یا بخش مراقبت های اولیه (پزشکی عمومی) برنامه انطباق و ارزیابی بالینی/ معاینه RCSI

به چه مدارکی نیاز دارید؟

یک کپی رنگی از کل پاسپورت به روز شما. این گذرنامه باید حداقل برای مدت مجوزی که درخواست می شود معتبر باشد. یک نامه مجوز، امضا شده و تاریخ آن توسط متقاضی که به شما دستور می دهد اگر شخصی از طرف شما درخواست می کند، نماینده می تواند از طرف شما عمل کند. متقاضی و کارفرمای آنها شرایط استخدام را برای دوره در ایالت، از جمله حقوق و دستمزد (با جزئیات هر گونه کمک هزینه، مزایا در نوع، یا "افزایش" که به طور جداگانه مشخص شده است)، شرح شغل و مدت زمان در ایالت را تشریح می کند. نامه ای از سازمان میزبان مستقر در ایرلند که پیشنهاد کار یا درخواست ارائه خدمات را تأیید می کند، شرح شغل، حقوق شما به یورو در زمانی که در ایالت هستید، و مدت زمان قرارداد یک نامه حمایتی از هر دولت درگیر آژانسی مانند IDA یا Enterprise Ireland در صورت لزوم. * مدارک مورد نیاز با توجه به کمبود مهارت متفاوت است

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت کوتاه مدت با طرح کاری غیر معمول ایرلند در کشور ایرلند
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ