مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با کارگران بسیار ماهر – کارت آبی فرانسه اتحادیه اروپا در کشور فرانسه

از ایران به فرانسه

توضیحات

فقط کارگران بسیار ماهر با مدرک دیپلم پس از 3 سال تحصیلات عالی یا حداقل پنج سال تجربه حرفه ای مشابه، واجد شرایط دریافت این نوع ویزا هستند. این ویزا در دسته کارت پاسپورت استعدادهای درخشان قرار می‌گیرد دسته‌هایی که از این ویزا مستثنی شده‌اند عبارتند از: اتباع کشور ثالثی که ویزای کوتاه مدت دارند – با علامت Famille de Français («خانواده یک تبعه فرانسوی»). اتباع اتحادیه اروپا اتباع منطقه اقتصادی اروپا (ایسلند، نروژ و لیختن اشتاین). اتباع شاهزادگان موناکو و آندورا. اتباع سن مارینو و مقر مقدس. اتباع خارجی و خانواده های آنها که اقامت طولانی مدت در یکی دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا به دست آورده اند. دانش آموزانی که از سن 16 سالگی بدون وقفه در فرانسه تحصیل کرده و در این کشور به تحصیل ادامه می دهند.

طول اعتبار

حداکثر 48 ماه

مدت فرایند

4 هفته دقیقه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

120 ماه

تبدیل به اقامت دائم

60 ماه

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

112 (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید 18 سال به بالا باشید. قرارداد کاری شما معادل یا بیشتر از یک سال است. شما باید مدرک تحصیلی حداقل سه سال تحصیلات عالی داشته باشید که توسط یک موسسه آموزش عالی به رسمیت شناخته شده دولتی اعطا شده باشد یا حداقل پنج سال تجربه حرفه ای مشابه داشته باشید. حقوق شما باید حداقل برابر با 1.5 برابر متوسط حقوق مرجع ناخالص تعیین شده سالانه با حکم وزیر مهاجرت باشد.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست دارای تاریخ و امضا شده است. عکس شناسنامه اگر تبعه کشور محل اقامت خود نیستید، لطفاً مدرکی مبنی بر اقامت قانونی خود در این کشور (مثلاً اجازه اقامت و غیره) ارائه دهید. سند مسافرتی که حداقل سه ماه پس از تاریخ برنامه ریزی شده برای بازگشت معتبر باشد. مدرکی که حاصل حداقل سه سال تحصیلات عالی باشد که توسط یک موسسه آموزش عالی به رسمیت شناخته شده توسط ایالتی که در آن واقع شده است یا هر مدرکی که حداقل پنج سال تجربه حرفه ای در زمینه مشابه را توجیه کند. فرم CERFA مربوط به وضعیت حرفه ای شما، همراه با مدارک ذکر شده در این فرم و توسط کارفرمای شما برای شما ارسال شده است. مدارکی که باید توسط کارفرما ارائه شود: - گواهی ثبت نام به روز شده (Extrait Kbis) یا عصاره K به روز یا کارت صنعتگر. - گواهی پرداخت کمک های اجتماعی به نهاد مسئول وصول آنها و صندوق مرخصی استحقاقی در صورتی که کارفرمای خارجی مشمول چنین تعهدی باشد. قرارداد کاری با حداقل اعتبار یک ساله، با درآمد ناخالص سالانه حداقل 53836.50 یورو.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با کارگران بسیار ماهر – کارت آبی فرانسه اتحادیه اروپا در کشور فرانسه
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ