مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با کارت دانشجویی سنگاپور در کشور سنگاپور

از ایران به سنگاپور

توضیحات

ویزای دانشجویی در سنگاپور “گذرنامه دانشجویی” نامیده می شود. برای درخواست پاس دانشجویی، باید در یک دوره تمام وقت تایید شده در سنگاپور پذیرفته شوید. دوره های پاره وقت و دوره هایی که در عصر یا آخر هفته برگزار می شوند واجد شرایط نیستند. دانشجویان بین المللی مجاز به کار حداکثر 16 ساعت در هفته هستند شما می توانید پس از 2 سال تحصیل برای روابط عمومی اقدام کنید. ادامه مطلب را اینجا بخوانید گذرنامه دانشجویی شما تنها در صورتی صادر می شود که تمام شرایط مندرج در این نامه را داشته باشید. سپس باید تمام مدارک ذکر شده در نامه IPA خود را به سفارت محلی خود بیاورید. .

طول اعتبار

بیش از 6 ماه

مدت فرایند

تا 4 ماه

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

24 ماه

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

60دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

متقاضی باید توسط یک مؤسسه آموزشی در سنگاپور پذیرفته شود. صفحه اطلاعات بیوگرافی گذرنامه متقاضیان عکس رنگی اخیر متقاضیان در اندازه گذرنامه که در سه ماه گذشته گرفته شده است اطلاعات شخصی شما، از جمله لیست کشورهایی که قبلاً در آنها اقامت داشته اید، سوابق تحصیلی، سابقه شغلی و پشتیبانی مالی ممکن است به بیمه مسافرتی معتبر نیاز داشته باشید که کل مدت اقامت را پوشش می دهد. کارت تکمیل شده پیاده‌روی/کارت سواری (کارت D/E)

به چه مدارکی نیاز دارید؟

نامه قدردانی ثبت نام از مدرسه ای که قصد دارید در آن شرکت کنید. یک فتوکپی از صفحه بیوداته گذرنامه متقاضیان (حداقل شش ماه از تاریخ ورود شما به سنگاپور معتبر است) عکس رنگی اخیر متقاضیان در اندازه پاسپورت. لطفاً دستورالعمل‌های عکس را برای اطلاعات در مورد الزامات عکس مشاهده کنید. پرینت فرم 16 ارسال شده از طریق SOLAR (به طور مناسب توسط متقاضی امضا شده است) یک گزارش پزشکی در قالب تجویز شده (موجود در وب‌سایت ICA) یک کارت تکمیل شده پیاده‌روی/سوار (کارت D/E)

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با کارت دانشجویی سنگاپور در کشور سنگاپور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ