مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای کار سوئیس در کشور سوئیس

از ایران به سوئیس

توضیحات

خارجیانی که مایل به استخدام در سوئیس هستند، باید برای ویزای کار اقدام کنند. هنگامی که کار پیدا کردید، کارفرما در زمانی که شما برای ویزای ورود به کشور خود درخواست می کنید، از طرف شما از مقامات سوئیس مجوز دریافت می کند. زمانی که به سوئیس رسیدید اجازه اقامت و کار خود را دریافت خواهید کرد. این مجوز به شما امکان می دهد در سوئیس زندگی و کار کنید. زمان پردازش این ویزا می تواند 6 تا 12 هفته طول بکشد. می توانید همسر و فرزندان خود را با خود بیاورید. روند کلی درخواست به این صورت است: نامه کار یا قرارداد کار را از کارفرما دریافت کنید. سوئیس درخواست ویزای خود را آماده کنید و سایر مدارک مورد نیاز را برای آن جمع آوری کنید. برای ویزای ورودی درخواست دهید و برای رفتن به سوئیس آماده شوید

طول اعتبار

12 ماه)

مدت فرایند

6-12 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

144 ماه

تبدیل به اقامت دائم

120 ماه

پیچیدگی

بالا

هزینه دولتی

حدود 95 دلار آمریکادلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به پاسپورت/سند مسافرتی دارید که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. و سلامتی شما به بیمه مسافرتی معتبر نیاز دارید که کل مدت اقامت را پوشش دهد. شرایط اضافی ممکن است وجود داشته باشد و توسط کارفرمای شما به شما راهنمایی شود.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا، تکمیل و امضا شده کپی آگهی های شغلی توسط کارفرما (مطبوعات یا آنلاین) عکس اندازه گذرنامه اخیر کپی از تجربه کاری از کارفرمایان قبلی کپی نامه پیشنهاد شغلی از یک کارفرما کپی پاسپورت معتبر (مانند صفحه بیو، ویزاهای گذشته، و غیره) اگر تبعه کشور محل اقامت خود نیستید، لطفاً مدرکی مبنی بر اقامت قانونی خود در این کشور (مثلاً مجوز اقامت و غیره) ارائه دهید. گواهی سلامت (در صورت لزوم) کپی از بیمه سلامت سفر، رسید پرداخت هزینه ویزا، بسته به ملیت/کشور مقصد، ممکن است مدارک اضافی از شما درخواست شود.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای کار سوئیس در کشور سوئیس
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ