مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای کار تایوان در کشور تایوان

از ایران به تایوان

توضیحات

برای کار در تایوان، ابتدا باید یک قرارداد کاری با شرکت امضا کنید، که در آن شرکت باید قبل از اینکه کارگر بتواند در تایوان کار کند، برای مجوز کار از وزارت کار درخواست دهد. ویزای کار و گواهی اقامت خارجی برای اقامت قانونی در تایوان در طول مدت کار در تایوان مورد نیاز است. روش کار: 1. دریافت پیشنهاد استخدام 2. درخواست مجوز کار توسط کارفرما3. درخواست ویزا 4. درخواست گواهی اقامت خارجی در تایوان

طول اعتبار

بیش از 6 ماه

مدت فرایند

2-3 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

66-132 USDدلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به پاسپورتی دارید که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. برای این کار به تجربه کاری مرتبط نیاز دارید. به دعوت نامه یا پیشنهاد کاری از یک کارفرما در تایوان نیاز دارید. به مجوز کار مورد تایید وزارت کار نیاز دارید. باید هزینه ویزا را پرداخت کنید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار فرم درخواست ویزا تکمیل شده دو عکس به اندازه پاسپورت مجوز کار ارائه شده توسط کارفرما صادر شده توسط وزارت کار سایر مدارک پشتیبانی بسته به هدف شما

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای کار تایوان در کشور تایوان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ