مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای کار اوکراین در کشور اوکراین

از ایران به اوکراین

توضیحات

درخواست مجوز کار بیشتر توسط کارفرما انجام می شود نه کارمند. مجوز کار بر اساس استخدام با کارفرما یا شرکت خاص صادر می شود. پس از دریافت مجوز کار می توانید برای اجازه اقامت موقت در اوکراین اقدام کنید.

طول اعتبار

12-36 ماه

مدت فرایند

2-4 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

60 ماه

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

تا 180 دلاردلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

درخواست اجازه کار شما توسط کارفرما در اوکراین ارسال می شود. شما به یک پاسپورت معتبر نیاز دارید. به یک توافق نامه کار نیاز دارید که توسط کارفرما تایید شده باشد حقوق شما باید در دسته بندی تعریف شده توسط قانون اوکراین قرار گیرد. شما به یک بیمه درمانی معتبر نیاز دارید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست، تکمیل شده و امضا شده کپی پاسپورت معتبر یک کپی از پیش نویس قرارداد کار، تایید شده توسط کارفرما مدارک تایید کننده قدرت نماینده کارفرما برای درخواست از طرف کارمند ممکن است مدارک اضافی مورد نیاز باشد و تمام مدارک باید به اوکراینی ترجمه شوند.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای کار اوکراین در کشور اوکراین
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ