مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای کاری در کشور ساحل عاج

از ایران به ساحل عاج

توضیحات

برای کار در ساحل عاج ویزای کار الزامی است. این کار را می توان از طریق سفارت یا کنسولگری ساحل عاج در کشور خود انجام داد. این روند ممکن است چند هفته طول بکشد، بنابراین مهم است که زودتر شروع کنید. الزامات و مدارک زیر را بررسی کنید.

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

6-8 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

5 سال

تبدیل به اقامت دائم

5 سال

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

143دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما به پاسپورتی با حداقل 6 ماه اعتبار نیاز دارید. شما به یک قرارداد کاری/پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرما در ساحل عاج نیاز دارید. شما نیاز به واکسیناسیون در برابر تب زرد دارید. باید شخصیت خوبی داشته باشی شما باید در سلامت کامل باشید. باید هزینه ویزا را پرداخت کنید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست ویزا اصل و کپی پاسپورت معتبر. کپی فرم قرارداد کار. مراجع تخصصی (دیپلم، گواهی اشتغال به کار یا گواهی کار). گواهی سوء پیشینه کیفری. یک رزومه گواهی معاینه پزشکی. اسنادی که واکسیناسیون علیه تب زرد را تأیید می کند.

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای کاری در کشور ساحل عاج
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ