مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای کاری در کشور زیمبابوه

از ایران به زیمبابوه

توضیحات

هر خارجی که به دنبال اخذ اقامت زیمبابوه است، باید دارای مجوز کار معتبر باشد. مقررات به شرکت های محلی اجازه می دهد تا خارجی ها را تحت مجوز کار موقت استخدام کنند. این مجوزهای کاری توسط وزارت مهاجرت و بر اساس درخواست شرکت صادر می شود که توسط کمیته استخدام خارجی بررسی می شود. شرط راهنما این است که شرکت باید مدرکی ارائه دهد که نشان دهد مهارت مورد نیاز نمی تواند در زیمبابوه تامین شود. متخصصان حوزه های تخصصی که مهارت های کمیاب را ارائه می دهند که به راحتی در زیمبابوه در دسترس نیستند. خبرنگاران در حال انجام وظایف مجوزهای کار موقت کوتاه مدت (6 ماه) برای پرسنل با قراردادهای کوتاه. محققان خارجی – که در وهله اول باید توسط شورای تحقیقات زیمبابوه تایید شوند.

طول اعتبار

12 ماه

مدت فرایند

3-4 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

کم

هزینه دولتی

500دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما نیاز به پاسپورتی دارید که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. شما به پیشنهاد کار در زیمبابوه توسط کارفرمای احتمالی نیاز دارید. شما به مدرک تحصیلی و تجربه نیاز دارید. شما می توانید در محدوده ظرفیت شغلی اعطا شده کار کنید. باید هزینه ویزا را پرداخت کنید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

هزینه قانونی غیرقابل استرداد 500.00 دلار آمریکا. فرم های درخواست اجازه اقامت تکمیل شده توسط متقاضی. نامه پیشنهاد کار در زیمبابوه توسط کارفرمای بالقوه که نشان دهنده ظرفیت متقاضی و حقوق و شرایط خدمت است. نامه ای از کارفرمای آینده مبنی بر درخواست مجوز اشتغال موقت که مدت مورد نیاز را ذکر می کند. مدارک مستند به زبان انگلیسی از صلاحیت ها و تجربه در شغل پیشنهادی، یعنی کپی های تایید شده از مدارک تحصیلی، مدارک تحصیلی، گواهینامه ها و گواهینامه ها. 2 عکس سایز گذرنامه تمام صورت که اخیراً از متقاضی گرفته شده است. (هر دو در پشت به عنوان شباهت واقعی متقاضی گواهی شوند). کپی های تایید شده شناسنامه. کپی تایید شده از سند ازدواج (در صورت وجود).

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای کاری در کشور زیمبابوه
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ