مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت موقت با ویزای کارآموز مراقبت کننده (جوان au pair) در کشور فرانسه

از ایران به فرانسه

توضیحات

اتباع خارجی که مایل به ورود به فرانسه برای مقاصد تحصیلی زیر با قصد ماندن در آنجا بیش از سه ماه تا یک سال هستند، بر اساس سن و تحصیلاتشان در چند دسته تقسیم می شوند. دسته هایی که از این ویزا مستثنی می شوند عبارتند از: اتباع کشورهای ثالثی که دارای ویزای کوتاه مدت هستند – با علامت Famille de Français («خانواده یک تبعه فرانسوی»). اتباع اتحادیه اروپا اتباع منطقه اقتصادی اروپا (ایسلند، نروژ و لیختن اشتاین). اتباع شاهزادگان موناکو و آندورا. اتباع سن مارینو و مقر مقدس. اتباع خارجی و خانواده های آنها که اقامت طولانی مدت در یکی دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا به دست آورده اند. دانش آموزانی که از سن 16 سالگی بدون وقفه در فرانسه تحصیل کرده و در این کشور به تحصیل ادامه می دهند.

طول اعتبار

حداکثر 12 ماه

مدت فرایند

حداکثر 8 هفته

تبدیل به شهروندی (تابعیت)

تبدیل به اقامت دائم

پیچیدگی

متوسط

هزینه دولتی

112 (تقریبا)دلار

چه شرایطی باید داشته باشید؟

شما باید بین 17 تا 30 سال سن داشته باشید. برای تحصیل زبان فرانسه به طور موقت با یک خانواده در فرانسه اقامت دارید. شما باید قرارداد au pair را امضا کنید. این توافقنامه باید توسط خانواده میزبان شما به مقامات فرانسوی (DIRECCTE) ارائه شود. شما باید از سلامت و روحیه خوبی برخوردار باشید.

به چه مدارکی نیاز دارید؟

فرم درخواست دارای تاریخ و امضا شده است. عکس شناسنامه اگر تبعه کشور محل اقامت خود نیستید، لطفاً مدرکی مبنی بر اقامت قانونی خود در این کشور (مثلاً اجازه اقامت و غیره) ارائه دهید. سند مسافرتی که حداقل سه ماه پس از تاریخ برنامه ریزی شده برای بازگشت معتبر باشد. توافق نامه استخدام Au pair با مهر DIRECCTE ذیصلاح و ثبت نام در یک موسسه آموزشی و مدارک مستند سطح تحصیلات و امضای شما. گواهی پزشکی با تاریخ کمتر از 3 ماه (در صورتی که اصل آن به زبان خارجی باشد، گواهی باید توسط مترجم قسم خورده به فرانسه ترجمه شود).

لینک مرجع دولتی

مقایسه هزینه زندگی با ایران

مشاوره اقامت سریع

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت موقت با ویزای کارآموز مراقبت کننده (جوان au pair) در کشور فرانسه
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ